catocontrol Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Jeg er i startgropen til å kjøpe meg polarisjasjonsfiler. Da kom jeg over to begrep jegikke vet forskjellen på. Super-sirkulert og sirkulert. Hva er forskjelle på disse?(utenom prisen da) Endret 4. desember 2008 av catocontrol Lenke til kommentar
arela Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Trolig et dårlig ordspill. Når det ikke er rett eller sirkulært, så kan det såklart være krøllet! De mener nok at glasset eller coatinga er super. Slik tolker nå jeg dette iallefall. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Sirkulært polariseringsfilter heter det,super er nok et salgstriks. Og det burde være designet for digitalt kamera,enten DMC,PRO1,multicoatet etc.Og det burde ikke være mer en et par tre millimeter tykt. Det er lettere hvis du kan legge ved en link eller litt mer informasjon om filtret. Lenke til kommentar
arela Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det er lettere hvis du kan legge ved en link eller litt mer informasjon om filtret. Da får jo ikke fantasien løpe løpsk !! Lenke til kommentar
catocontrol Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Sirkulært polariseringsfilter heter det,super er nok et salgstriks.Og det burde være designet for digitalt kamera,enten DMC,PRO1,multicoatet etc.Og det burde ikke være mer en et par tre millimeter tykt. Det er lettere hvis du kan legge ved en link eller litt mer informasjon om filtret. En skriveleif i overskriften selvsagt. I følge japan foto heter det sirkulert, bare derfor jeg skrev det. Ikke at Japan foto er med i Norsk Språkråd. Her er i alle fall linkene:) Super-sirkuÆrt Japan foto, men uten beskrivelse og bilde SirkulÆrt også fra japan foto Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Var ikke mye informasjon der nei. Det burde være lik dette eller dette. Her kan du se på mange forskjellige filter. Endret 4. desember 2008 av Nautica Lenke til kommentar
Bherserk Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Super HMC er et bedre belegg enn HMC, og er derfor dyrere. Fant noe info da jeg googlet. Jeg foretrekker best mulig belegg, særlig på polafilter som ofte brukes i sollys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå