Mythril Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei, jeg har i det siste fått en del tilbakemeldinger fra folk om at de får feilmelding i retur når de prøver å sende mail til Yahoo-kontoer, eller ikke mottar mail på Yahoo-kontoene sine. Problemet er neppe at alle har skrevet mottakeradressen feil... Har også fått feilmeldinger fra adresser jeg har sendt til, som har virket før. Eksempel på feilmelding: ----- The following addresses had permanent fatal errors ----- <[email protected]> (reason: 550 relaying denied for <[email protected]>) ----- Transcript of session follows ----- ... while talking to mx1.mail.eu.yahoo.com.: >>> >>> DATA <<< 550 relaying denied for <[email protected]> 550 5.1.1 <[email protected]>... User unknown <<< 504 At least one RCPT command is required Feilmelding fra GMail: Delivery to the following recipient failed permanently: [email protected] Technical details of permanent failure: Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 relaying denied for <[email protected]> (state 14). Jeg ser at det er yahoo.no-adresser jeg har prøvd, så kanskje er problemet der et sted... Fant forresten en annen tråd om samme problem nå: http://answers.yahoo.com/question/index?qi...30020706AA50uZL Noen andre med Yahoo! Mail-kontoer her som kan bekrefte/avkrefte? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Sendte en test melding fra jobb Outlook adressen min, og fra hotmail adressen, til yahooen min. Begge gikk gjennom uten feilmeldinger av noe slag. Endret 2. desember 2008 av CK_ Lenke til kommentar
Mythril Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Sendte en test melding fra jobb Outlook adressen min, og fra hotmail adressen, til yahooen min. Begge gikk gjennom uten feilmeldinger av noe slag. Takk, hmm, jeg antar at det ikke gjelder alle... har du yahoo.no eller yahoo.com-adresse? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Sendte en test melding fra jobb Outlook adressen min, og fra hotmail adressen, til yahooen min. Begge gikk gjennom uten feilmeldinger av noe slag. Takk, hmm, jeg antar at det ikke gjelder alle... har du yahoo.no eller yahoo.com-adresse? Har yahho.no adresse. Har heller ikke fått noen meldinger fra andre som ikke har fått gjennom mail til meg. Lenke til kommentar
christianb Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har Yahoo.no-konto. Og det er flere som har sagt at mail de har sendt til meg ikke har kommet fram den siste uka. Lenke til kommentar
Mythril Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har Yahoo.no-konto. Og det er flere som har sagt at mail de har sendt til meg ikke har kommet fram den siste uka. Oho, the plot thickens! ...men, nå ser jeg at det virker igjen på Yahoo.no-kontoen min, selv om den ikke virket når jeg testet i går. Ser ikke ut som jeg får feilmelding fra den ene kontoen jeg fikk feilmelding fra før heller, så kanskje har de fikset problemet nå. Takker for svar i alle fall! Får håpe at det virkelig var midlertidig feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå