Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvis du hadde vært skikkelig drittsekk, hva hadde vært det verste hun kunne ha gjort mot deg?

Gjest Guest_nemesis_*

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349
Jeg er ute etter at han skal få stå til rette for det han har gjort, og ta det innover seg.

Visst jeg hadde vært drittsekken, hva kunne du tenkt deg å gjort med meg da ?

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_nemesis_*
Jeg er ute etter at han skal få stå til rette for det han har gjort, og ta det innover seg.

Dratt deg med på sykehuset til henne, tvingt deg til å se henne i øynene og ta innover deg hva du har gjort mot henne, så hun får se reaksjonen i ansiktet ditt.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_nemesis_*
Så gjør det da, men om en jente må på sykehus etter å ha blitt dumpet. Så må det ha vært noe før det.

Selvsagt har det vært noe før det!!! Det er en stund siden og hun har brukt årevis på å bli bygd opp etter det. Jæveln visste det, men likevel brukte han mange måneder på å vinne tilliten hennes. Han er kjekk nok til at han har mange jenter å velge i,men måtte tydeligvis bare velge ut en han kunne ødelegge mest mulig.

Hun hadde et forhold med en vanlig gutt før hun traff han og det ble slutt på vanlig måte, det taklet hun helt fint, sånn til sammenligning.

Lenke til kommentar

Burde holdt meg for god til dette, jeg ønsker ikke det følgende på noen.

Det værste jeg tror du kan gjøre mot kjæresten din er å få han til å tro at du er blitt lesbisk, det er den ultimate skam for en mann. Hvist et slikt bombe kommer ut i nærmiljøet så nytter det ikke hvor tøff du er, desto mer macho du tror du er desto mer svir det.

For å si det sånn: Hadde jeg hatt valget mellom å skyte Bin Laden eller fortelle han at alle konene hans var lesbisk så tror jeg heller han hadde fått en kule, hvist du skjønner tegninga... :p

Endret av Rebel-Rider
Lenke til kommentar
Jeg er ikke ute etter forslag til hevn! Bare så det er sagt. Det er snakk om å finne metoder som kan bryte opp den usårbare og kyniske fasaden til en drittsekk en gang for alle.

Hvorfor bruker du så mye krefter på et hat som gir deg ingenting? Du legger jo seieren i hende på drittsekken.

Du vet aldri når livet er over for godt, hvorfor skal du kaste vekk tiden på hat? Finn heller noen å elske og le med. Det er mye morsommere ;)

Lenke til kommentar

Dratt deg med på sykehuset til henne, tvingt deg til å se henne i øynene og ta innover deg hva du har gjort mot henne, så hun får se reaksjonen i ansiktet ditt.

En som ikke har brydd seg før,vil heller ikke bry seg da. Den eneste som taper er offeret. Disse tanken dine kan du kaste fra deg like så godt med en gang, for du bruker masse tid og energi på noe du aldri vil få noe igjen for. Bruk heller den tiden på de som trenger det.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_nemesis_*
Hvorfor bruker du så mye krefter på et hat som gir deg ingenting? Du legger jo seieren i hende på drittsekken.

Du vet aldri når livet er over for godt, hvorfor skal du kaste vekk tiden på hat? Finn heller noen å elske og le med. Det er mye morsommere ;)

Hat? Jeg skal gjøre mitt for at en jente kan komme videre i livet, så vi alle kan elske og le og være glade.

Lenke til kommentar

Hat? Jeg skal gjøre mitt for at en jente kan komme videre i livet, så vi alle kan elske og le og være glade.

Så gjør det da, ikke kast vekk krefter og dyrebar tid på idioter.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_nemesis_*
Så gjør det da, ikke kast vekk krefter og dyrebar tid på idioter.

Skulle ønske det var så lett.

Du skjønner sikkert innerst inne at når noen først har ødelagt et annet menneske, som i utgangspunktet var sårbar, og systematisk smadret selvfølelsen hennes og troen på seg selv og andre mennesker, så er det ikke så enkelt som det.

Lenke til kommentar

Om det er en hendelse hvor jenten har havnet på sykehuset så høres det mest ut som en sak for politiet.

Og er det ikke en sak for politiet så bør du/venninen din rett og slett bare gå videre i livet.

Fortrinnsvis med en lærepenge om hvilke gutter man investerer tid i.

:)

Lenke til kommentar

Guest_nemesis_*: Må bare si meg enig med de fleste andre her. Du sier at du ikke ønsker hevn, og at du ønsker at han skal angre på det han har gjort. Vel, gratulerer, det høres ut som hevn, og det er ikke verdt det. Hvilket godt kommer det ut av å synke ned til hans nivå? Det føles helt sikkert godt der og da, men så? Hva skjer etter det? Før eller siden må man bare legge hele greia bak seg og komme seg videre. Dessto fortere det skjer, dessto bedre. Uannsett hva du gjør og finner på så vil det aldri gjøre han til en bedre person. Er han så dust som du vil ha han til å være så blir han aldri bedre uannsett hva du gjør. Det blir som å få en alkoholiker til å stoppe å drikke. Det funker kanskje en periode, men så er det tilbake til gamle vaner igjen. Det eneste som hjelper er å bryte med personen for evig og alltid.

Dog, hvis du på død og liv mener du må såre han så er vel beste sjansen å få alle rundt han til å tro på ramme alvor at han er homo eller noe slikt. For den typen personer må det vel være omtrent det verste folk kan tro om en. Det vil sikkert såre han for en stund, men det vil aldri i verden gjøre han til noe bedre menneske eller strengt tatt angre på noe som helst. Han blir sannsynligvis bare en smule «pissed off» e.l., og that's it omtrent. Den lille selvtilliten man klarer å frarøve han vil kjapt komme tilbake, og han oppfører seg som om ingenting har skjedd.

Lenke til kommentar

Hvis det er til noe trøst, virkeligheten backfires før eller senere på ens handlinger. Den buddhistiske karma fins til en viss grad. Og før idioten vet ordet av det er han i avici på jord i form av at man blir en taper som alle hater og han endelig innser at det ikke er så gøy lenger.

Vet om en fyr som har vært sleip mot foreldrene mine. Han har etterlatt seg en mengde folk som hater ham og moren hans har fått alvorlig hjerneslag i den siste tida. Han er en typisk egoistisk type som liker å utnytte andres ressurser.

Og man trenger vel ikke sitte og vente på at karma kommer. Gjør noe som drittsekken fortjener så har man fremskyndet prosessen ganske mye.

Endret av morningstar665
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...