Gjest Guest_nemesis_* Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 La oss si at du er en drittsekk som hadde brukt lang tid til å få tillit hos en jente, og så hadde dumpet henne på en veldig kynisk måte og behandlet henne som dritt. De gangene du har gjort det samme mot andre jenter har de bare grått, kjeftet og kalt deg drittsekk, og du har trekt på skuldrene, kanskje fått bittelitt dårlig samvittighet, ignorert dem og gått videre i livet. Noen har også prøvd å hevne seg, og det har du heller ikke tatt deg nær av. Juling har heller ingen effekt på deg. Du gir deg også faen i om dama ignorerer deg tilbake eller finner noen som er bedre enn deg, ettersom du allerede har fått henne til å bety null for deg og dumpa henne. HVA MÅ TIL for å få deg til å bryte sammen og krype? - At hun, uansett hvordan du svarer henne, snakker til deg som det lille, redde barnet du sikkert egentlig er innerst inne, og viser at hun ikke kjøper den bad boy-fasaden din? - At hun er veldig nedlatende og viser at hun ikke kjøper bad boy-fasaden din? - At hun later som om hun er tusen ganger mer kynisk og iskald enn det du er, og virkelig skremmer deg? - At hun henvender seg til deg på en overbærende, rolig måte i feks bursdagshilsener til deg, som om ingen ting har hendt? - En miks av alt dette? Jeg er ikke ute etter forslag til hevn! Bare så det er sagt. Det er snakk om å finne metoder som kan bryte opp den usårbare og kyniske fasaden til en drittsekk en gang for alle. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ignoranse.. Det er ingen ting en badboy hater mer en mangelen på oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Gjest Guest_nemesis_* Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ignoranse.. Det er ingen ting en badboy hater mer en mangelen på oppmerksomhet. Som sagt, det har ingen effekt på han det er snakk om. Han er for vant til det. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ingen ting av det du nevner ville hatt noen effekt på meg. Dersom dama betyr null for meg, ville kanskje være plagsomt men ikke mer. Skal du ha noen til å bryte sammen og be, må du ta bort noe som han virkelig bryr seg om... Høres ut som du må jobbe deg igjennom den mannlige delen av slekten hans med munnen eller noe. Fant han ut at du har sugd faren hans ville han nok bli rimlig paff. Fant moren hans det ut ville det nok bli enda verre. Høres ikke ut som du kunne fått noen hevn med mindre du gjorde noe virkelig drastisk. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Kanskje familien eller noen i slekta hans som betyr mye for ham. Se hva som er søylene i livet hans, og slå disse søylene ut. Det kan være en karriere som er viktig for ham o.l. Skaff no skandalebilder o.l. og distribuer det til jobben og familien hans. Ikke gidd å si noe om bildene engang, bare send dem ut med en gang. Skal man angripe så får det være surprise. Som sagt, sånne folk kan kun slås med drastiste midler, og det er kun fantasien som setter grenser. Kort sagt man må være drittsekk for å kunne ta en drittsekk. Endret 2. desember 2008 av morningstar665 Lenke til kommentar
leech Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Lag en bruker og send meg en PM, så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg litt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er det deg? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1036129 Kom igjen, gi opp. Hevn er ikke måten å handle på. Damene må kunne ta litt ansvar selv, og det er ikke ditt ansvar å ta igjen for de, som om de ikke kunne stå på egne ben. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Utfrysning fra vennekretsen vil jeg tro. Lenke til kommentar
Gjest Guest_nemesis_* Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er det deg? Kom igjen, gi opp. Hevn er ikke måten å handle på. Damene må kunne ta litt ansvar selv, og det er ikke ditt ansvar å ta igjen for de, som om de ikke kunne stå på egne ben. Kunne lett ha vært, men som jeg sier så er jeg ikke ute etter forslag til hevn. Et spørsmål tilbake til deg. Hva ville du ha gjort når du hadde sett at søstra di hadde gjort alt for å prøve å ta igjen på en som hadde ødelagt henne, og han bare børstet det av seg, og du ser hvordan hu blir syk til slutt, av det han har gjort mot henne? Iallfall ikke konkludert med at hun ikke kan stå på egne ben. Lenke til kommentar
Gjest Guest_nemesis_* Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Utfrysning fra vennekretsen vil jeg tro. Vanskelig, han har en trofast skare med flere likesinnede, og vi kjenner dem ikke heller. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Bare gi faen, ikke verdt å bruke tid på, ingenting du kan gjøre. Hvis du virkelig er så furt som du høres ut som kan du klippe av fyren et par fingre, start med en ringfinger og gå videre om det ikke hjelper. Lenke til kommentar
Gjest Guest_nemesis_* Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kanskje familien eller noen i slekta hans som betyr mye for ham. Se hva som er søylene i livet hans, og slå disse søylene ut. Det kan være en karriere som er viktig for ham o.l. Skaff no skandalebilder o.l. og distribuer det til jobben og familien hans. Ikke gidd å si noe om bildene engang, bare send dem ut med en gang. Skal man angripe så får det være surprise. Som sagt, sånne folk kan kun slås med drastiste midler, og det er kun fantasien som setter grenser. Kort sagt man må være drittsekk for å kunne ta en drittsekk. Ser ikke helt hvordan det skal få han til å krype for den han har ødelagt. Det er målet, ikke å ta hevn. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvis han abselutt ikke bryr seg om dama nå, tror jeg det bare er en måte, og det må være at plutselig dama etterhvert blir mye diggere enn det hun var, og at han rett og slett angrer sykt på at han noensinne dumpet henne, også må hun gi totalt faen i han etter på. Men det er vell liten sannsynlighet siden dama blir vel ikke diggere over natta akkurat.. selvom det nesten faktisk har skjedd med noen Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 cry me a river, har du blitt dumpa så har du blitt dumpa, ikke noe du kan gjøre med det bare drit i det og gå videre. Jeez, drama-queen de luxe her. Lenke til kommentar
Gjest Guest_nemesis_* Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Skal du ha noen til å bryte sammen og be, må du ta bort noe som han virkelig bryr seg om... Høres ut som du må jobbe deg igjennom den mannlige delen av slekten hans med munnen eller noe. Fant han ut at du har sugd faren hans ville han nok bli rimlig paff. Fant moren hans det ut ville det nok bli enda verre. Høres ikke ut som du kunne fått noen hevn med mindre du gjorde noe virkelig drastisk. Æsj! Men apropo foreldre. Hva om en voksen mann ringer han og sier at NÅ er det nok, og nå får han stå til rette for det han har gjort? Målet er å få han til å krype og vise at han angrer og tar innover seg det han har gjort, ikke ødelegge livet hans. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Enig med Goophy, om han har gjort så stor skade allereie er det ikkje verdt å bruke meir tid eller energi på han. I verste fall kan han slå tilbake og bli endå meir idiot. Ligg unna, 100%, ikkje sjå på han, ikkje snakk med han, ignorer han. Er han heilt blåst så er kanskje hevn det han forventer og vil ha. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Kunne lett ha vært, men som jeg sier så er jeg ikke ute etter forslag til hevn. Et spørsmål tilbake til deg. Hva ville du ha gjort når du hadde sett at søstra di hadde gjort alt for å prøve å ta igjen på en som hadde ødelagt henne, og han bare børstet det av seg, og du ser hvordan hu blir syk til slutt, av det han har gjort mot henne? Iallfall ikke konkludert med at hun ikke kan stå på egne ben. Du sier du ikke er ute etter hevn, men hva er det du er ute etter da? Men du lurer på hvordan det er å takle ett brudd, vel det er faktisk ganske vanlig å bli dumpet eller dumpe andre. Slike ting skjer vær dag med mange forskjellige par. Om en ikke klarer å takle det så lurer jeg på om det er noe galt med jenta og ikke gutten. Om gutten behandlet henne fælt, slå opp. Ingen som tvang henne til å være med en drittsekk. Men nå er det kjent sak at enkelte jenter er som lim til drittsekker. Så mulig det er damene som må lære seg å holde unna gutter som ikke behandler dem med respekt. Endret 2. desember 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
Gjest Guest_nemesis_* Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Enig med Goophy, om han har gjort så stor skade allereie er det ikkje verdt å bruke meir tid eller energi på han. I verste fall kan han slå tilbake og bli endå meir idiot. Ligg unna, 100%, ikkje sjå på han, ikkje snakk med han, ignorer han. Er han heilt blåst så er kanskje hevn det han forventer og vil ha. Så lett skal det ikke være å komme unna noen man har ødelagt. Det er det han vil, alle sier jo at man skal ignorere slike, og det er han vant til. For offerets selvfølelse er det viktig å få en følelse av å ha hevdet seg selv og ikke bare blitt kjørt over og så skal man til og med overse han. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 For offerets selvfølelse er det viktig å få en følelse av å ha hevdet seg selv og ikke bare blitt kjørt over og så skal man til og med overse han. Du må forstå at det ikke er noe du kan gjøre for å ødelegge fyren psykisk. Jeg har gitt deg et godt fysisk alternativ, det får være opp til deg om du mener det er verdt det eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Guest_nemesis_* Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Du sier du ikke er ute etter hevn, men hva er det du er ute etter da?Men du lurer på hvordan det er å takle ett brudd, vel det er faktisk ganske vanlig å bli dumpet eller dumpe andre. Slike ting skjer vær dag med mange forskjellige par. Om en ikke klarer å takle det så lurer jeg på om det er noe galt med jenta og ikke gutten. Om gutten behandlet henne fælt, slå opp. Ingen som tvang henne til å være med en drittsekk. Men nå er det kjent sak at enkelte jenter er som lim til drittsekker. Så mulig det er damene som må lære seg å holde unna gutter som ikke behandler dem med respekt. Jeg er ute etter at han skal få stå til rette for det han har gjort, og ta det innover seg. Hadde det vært snakk om et vanlig brudd hadde jeg vært helt enig med deg. Du vet sikkert også om drittsekker som viser dama veldig mye respekt, helt til de begynner jævelskapen. Da vet de alt så mye om dama at de vet akkurat hva de skal si for å knuse henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå