Gå til innhold

skjermkort til Asus A7N8X Deluxe

Ice_man

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eg er villig til å bruke 2000,- og trur eg kommer til å gå for eit radeon 9700 np. men eg har lest litt om att radeon kan ha dårleg ytelse i spill.. Kan dette stemme :-?

Nei edt er best til spill (kanskje nest best)

Nest best etter Nvidia...? :wink:

De nyeste ATI radeon er meget gode i spill, og viser spesielt sin styrke med AF og AA skrudd på (= mye bedre bildekvalitet).

Lenke til kommentar
eg er villig til å bruke 2000,- og trur eg kommer til å gå for eit radeon 9700 np. men eg har lest litt om att radeon kan ha dårleg ytelse i spill.. Kan dette stemme :-?

De nyeste ATI radeon er meget gode i spill, og viser spesielt sin styrke med AF og AA skrudd på (= mye bedre bildekvalitet).

Sier du at Gefroce FX 5800 Ultra er bedre?

Jeg vil ikke si det, men noen vil kanskje!

Lenke til kommentar
Kan man bruke ett gamelt kort (gforce 256 32 ddr)?

I manualen står der only supports 1,5V agp pro8X mode  

Hva betyr det?

Pelle :oops:

for og si det kort, med asus a7n8x kan du i hvertfall bruke alt fra radeon 7000 og geforce 256 og opp til det aller nyeste så sant det er agp 2/4/8x (tror det stod i manualen 2x) agp, har kjørt mitt på 4x og 8x, se signatur.

til ca 2000 ville jeg utvilsomt gått for er radeon 9700 non-pro

Lenke til kommentar

Det jeg mente var at det nå for tiden bare finnes to store skjermkort produsenter (som produserer kort til hjemmepc'er), nemlig Nvidia og ATi... så nest best i denne sammenhengen, vil si... dårligst...? :p

Lenke til kommentar

Det jeg mente var at det nå for tiden bare finnes to store skjermkort produsenter (som produserer kort til hjemmepc'er), nemlig Nvidia og ATi... så nest best i denne sammenhengen, vil si... dårligst...? :p

Ok, skjønner :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...