Licki Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei jeg bare lurte på om noen av dere kunne hjelpe meg å finne en tittel på en film, det er en komedie fra 80-90 tallet, en utrolig morsom film, som handler om at tre skurker kidnapper en liten baby fra en senator/president eller noe i den duren, å imens de da har denna babyen klarer den selvfølgelig å stikke av fra de tre skurkene, noe som fører til en hysterisk morsom ferd, mellom bygater, anleggsområder og parker, og dyrepark, er det noen som kjenner igjen denne filmen ??? =)=) Takk på forhånd Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei, kan ikke svare på spørsmålet ditt, men du må spørre her Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Whatever, jeg så filmen på kino. +1 kredpoints til meg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ikke svar i tråder som dette. Rapporter dem, så stenger en moderator den så fort som mulig med henvisning til denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=447094 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg