Mala Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Uncharted, uten tvil. Spillet er MORRO heile veien, AC blei for langdrygt og kjedelig veldig,veldig kjappt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hva er spesielt med plantium-utgaven..? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det er det samme, bare annent cover. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Ikke noe annet enn at det er designet er annerledes, spill som har solgt bra kommer på platinum. Dette har Sony gjort lenge. Edit: Kan være annen CD også, var det hvertfall på PS2. Endret 2. desember 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Uncharted: Drake's fortune er et obligatorisk kjøp for alle PS3 eiere. Det definerer et spill til punkt og prikke og er et av de beste spillet innen begrepet "neste-generasjon". I anmeldelser er minuset at " en spiller det bare en gang," men når et begynner å jakte på trophies, spiller man det uttalelige ganger , i fryd og glede. Og ENORM frustrasjon. Jeg tok survivor trophy, fikk plinget, fikk av en eller annen grunn ikke trophiet, og nå går det ikke å ta det på nytt fordi den tror jeg allerede har det! Jeg tviler ikke! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Assasins Creed... jeg koste meg hele veien og fyy så kult det var.. ja kult Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Så klart er det troféstøtten som har fått meg til å spille det så mange ganger, men det er like gøy likevel! Synes Uncharted er det spill trofésystemet "passer" best til. Når det kom ut spillte jeg det gjennom flere ganger for å få alle medal points. Når trophies kom (som er det samme som medal points bare at man får trophies for det i tillegg) så spillte jeg gjennom flere ganger igjen for å få trofeene. Rett og slett et herlig spilll. Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Uansett så er det jo bare å teste demoen som finnes på psn Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Uncharted: Drake's Fortune er et fantastisk spill. Ble så lei av AC etterhvert at jeg aldri spilte i gjennom det. Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 har spilt begge to noen timer nå, og kan så langt si to ting: uncharted er bare herlig, men jeg elsker miljøet i AC, og det er LENGE siden jeg har hatt å gjøre med et så godt gameplay. etter noen timer med AC, slik at de fleste knappene sitter, føler man seg så utrolig fri der man suser gjennom byens "øvre strøk" Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Bestillte meg akkurat Uncharted fra play.com for 14.99£ Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 I refuse to conform to the norm of this thread! ..siden jeg likte AC bedre enn Uncharted. Begge er brilliante spill da, men AC var bare gøyere å spille. Mye takket være kontrollen av røveren Altair som satt upåklagelige. Korstogene/snikmorder historien var også top notch. Såeh.. AC2 > Uncharted 2. Men begge er spill som skal spilles. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har fullført begge, og Uncharted ligger ett par divisjoner over synes jeg. Eneste AC har gående for seg, er at det er en åpen verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå