Gå til innhold

Uncharted: Drake's Fortune eller Assasins Creed?

chaos king

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uncharted: Drake's fortune er et obligatorisk kjøp for alle PS3 eiere. Det definerer et spill til punkt og prikke og er et av de beste spillet innen begrepet "neste-generasjon".

I anmeldelser er minuset at " en spiller det bare en gang," men når et begynner å jakte på trophies, spiller man det uttalelige ganger , i fryd og glede. :)

Og ENORM frustrasjon. Jeg tok survivor trophy, fikk plinget, fikk av en eller annen grunn ikke trophiet, og nå går det ikke å ta det på nytt fordi den tror jeg allerede har det! :(

Jeg tviler ikke! :D

Lenke til kommentar
Så klart er det troféstøtten som har fått meg til å spille det så mange ganger, men det er like gøy likevel! Synes Uncharted er det spill trofésystemet "passer" best til. :thumbup:

Når det kom ut spillte jeg det gjennom flere ganger for å få alle medal points. Når trophies kom (som er det samme som medal points bare at man får trophies for det i tillegg) så spillte jeg gjennom flere ganger igjen for å få trofeene. Rett og slett et herlig spilll.

Lenke til kommentar

har spilt begge to noen timer nå, og kan så langt si to ting: uncharted er bare herlig, men jeg elsker miljøet i AC, og det er LENGE siden jeg har hatt å gjøre med et så godt gameplay. etter noen timer med AC, slik at de fleste knappene sitter, føler man seg så utrolig fri der man suser gjennom byens "øvre strøk" :p

Lenke til kommentar

I refuse to conform to the norm of this thread! ..siden jeg likte AC bedre enn Uncharted. Begge er brilliante spill da, men AC var bare gøyere å spille. Mye takket være kontrollen av røveren Altair som satt upåklagelige. Korstogene/snikmorder historien var også top notch.

Såeh.. AC2 > Uncharted 2.

Men begge er spill som skal spilles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...