saturnia Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 2 bilder fra i sommer som jeg liker godt.. Start the butchering... Lenke til kommentar
tor-ivar.hals Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Likte særlig godt bilde nr 2 :-) Har veldig sans for portretter med så liten dybdeskarphet, så lenge øynene er 100% i fokus :-) Fint "catchlight" i øynene også... naturlig belysning eller har du brukt noe spesielt? Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Takk takk.. Naturlig belysning all the way. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Synes at hånden. ovedsakelig på det siste blir forstyrrende. Men ellers fine bilder. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Perspektivmessig hadde nok bilde nr 1 blitt bedre om du stod lengre unna og brukte mer tele. Jeg tror jeg også ville ha komponert litt annerledes, med mindre luft bak og mere luft i front. Ikke sikkert at det ville blitt bedre, men det er slik jeg ville ha gjort det. Ellers er det jo koselige familiebilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå