runsyv Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei hva syns Dere om dette bildet?, er etterbehandlet litt i Lightroom. Syns det ble ganske så stilig. 18mm Iso 100 F16 1,6 sek Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 For min del så ser vannet litt vel etterbehandlet ut. Det blir rett og slett litt for mye etter min smak. Men en god idé. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 syns det ble helt feil kontrastmessig, ser ut som om bildefilen er skadet eller noe. litt for brått med svart til hvitt for min del. alltid hatt lyst til å ta sånne bilder selv Lenke til kommentar
ImNotHere Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Synes kontrasten er fin jeg, poengterer på en måte det rene mot det ødelagte. Men synes det blir litt mye fyll, hva med å rendyrke bekken litt mer. Beskjær til et høydeformat (3:4?) med bekken tvers gjennom, kanskje 1:1 blir bra det også. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Syns det blir for mye rot på utsiden av bekken, samt kontrastene blr feil. Bekken er for mye etterbehandlet, ser jo ut som om det lille fallet har like mye kraft og skummer som en stor foss. ser liksom ut som om bekken, er et stryk som er krympet sammen og limt inn prøv med en lettere behandlig av den, og et annet utsnitt, så kan det bli bra Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er enig med de over, men synes også at bekken blir litt for blå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå