Gå til innhold

Folk "stammer" i Assassins Creed

Anbefalte innlegg

Har søkt på dette, men finner ikke noe brukbart eller lignende.

Som tittel sier, folk stammer når de snakker. Har lest at dette kommer av at frameraten er noe lav så lyden gir den mulighet til å ta innpå, men dette er tvilsomt, siden jeg har et 4870x2 og oppløsningen kjørt ned til 1280x720 og ellers innstillinger både i spillet og på driverne til kortet helt ned til et minimum, men folk stammer fremdeles. Prøvde å laste ned og installere nye lyddrivere til lydkortet, men da forsvant absolut alle lydmuligheter, selv kontrollerne i kontrollpanelet var "grået" ut.

Har sett lit rundt, og sku

Spillet var bundlet med broderns GT280-kort i esken, så det er helt legitimt, men det er et i det minste én annen detalj: Det urgamle dvd-drevet jeg fikk av naboen til morfar (hentet pc'ene til meg og brodern rett fra komplett) støttet ikke dual-layer og knelte for meg ikke senere, så jeg var nødt til å rippe et image og kjøre fra en ekstern USB-disk. Mulig dette har noe å si, eller har noen et bedre forsalg? Skal kjøpe nytt drev rett etter skolen.

Bruker XP Media center om det har noe å si, gadd ikke kjøpe med windows når jeg hadde recovery-platen til laptop'en liggende...

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...