EchoMaker Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Heisann godtfolk, Vurderer å kjøpe meg ny telefon, og denne gangen står valget mellom Nokia E71 og Samsung i780, siden jeg har funnet ut at jeg vil ha fulltastatur. Disse telefonene har begge tilnærmet lik pris, og virker egentlig ganske like i funksjon. Det som er viktig for meg er mulighet for rask internettilkobling, flust med epostfunksjoner og at telefonen er så raskt som mulig. det er ingenting som irriterer meg mer enn at telefonen hakker mens jeg skriver meldinger/eposter. Ellers så har jeg vel litt store hender, så at det er litt størrelse på tastaturet skader jo ikke. Har dere noen erfaringer å dele? Lenke til kommentar
hagenisse Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har hatt i780 og prøvd endel E71 (pga jobb). Samsungen har jo touch-skjerm og windows mobile, som enten er bra eller dårlig litt avhengig av hvordan du ser på det. Jeg var godt fornøyd med min i780, men jeg hadde nok valgt E71 i dag, da den (imo) er greiere i bruk. Jeg vil faktisk påstå at den er kanskje den beste jobbmobilen tilgjengelig. Men har du store hender ville jeg prøvd tastaturet først.. Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Lest gjennom en gammel tråd og fått med meg at batteritiden på E71 er markant bedre enn på i780. Om dette er sant, avgjør det saken for meg. E71 ser dessuten mye finere ut Lenke til kommentar
hagenisse Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jepp, E71 holder ut merkbart lengre, selv om jeg ikke husker i780 som spesielt problematisk der heller. E71 FØLES forresten også mye bedre ut - i780 er plastic fantastic Anbefaller fortsatt at du tester ut tastaturet. Det er ikke spesielt stort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå