Konstantin Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 har en fire år gammel Tundra-et-eller-annet med XP SP2. Satt å så på film, så plutselig ble skjermbildet veldig rart, masse hvite streker/pixels, nesten umulig å tyde skjermbildet nå. Kan såvidt se mapper osv... Er det noe håp? har restartet en rekke ganger uten at det har hjulpet. Dette har skjedd en gang før, da hjalp det med en restart... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er det skjermen eller skjermkortet som er problemet? Du kan finne det ut ved å prøve en annen skjerm eller et annet skjermkort Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kan muligens være et defekt skjermkort. Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Koblet til ekstern skjerm, samme skjermbildet... Er det noen vits i å levere inn til rep? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Bare kjøp nytt skjermkort. Hvilket har du nå? Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Dette er en laptop, kan man skifte skjermkort da? Ingen anelse hvilke jeg har nå, jeg kan ikke dette... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Å, hvis det er laptop er det verre. Da står det mellom reperasjon eller ny pc. Hvis den er 4 år gammel ville jeg kjøpt en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå