Prompepute Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hallo alle menn! Jeg lurer på om dere i det hele tatt bruker gylfen i boxeren? Det er jo mye lettere å vippe snabben OVER kanten på trusa eller boxeren, enn å prøve å få dratt den gjennom gylfen! Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kommer an på hvor eg er. Vis det er på et offentlig toalett, så bruker eg gylfen, men vis eg er heme så pleier eg vel å dra buksen helt ned til gulvet. Feels good man. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 kommer an på. nå jeg har på meg masse klær, er det faktisk lettere å grave seg gjennom gylfene en å dra ned alle plagga. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Gylfen i buksa om ikke knapper , drar den over bokseren... Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 kommer an på. nå jeg har på meg masse klær, er det faktisk lettere å grave seg gjennom gylfene en å dra ned alle plagga. Hehe grave seg gjennom goretexen å USn er noe dritt ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Bruker ikke gylfen nei, men drar ikke buksa helt ned heller. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 gylfen, som i glidlåsen? isåall brukes den sjeldent Lenke til kommentar
M-J Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) kommer an på. nå jeg har på meg masse klær, er det faktisk lettere å grave seg gjennom gylfene en å dra ned alle plagga. Hehe grave seg gjennom goretexen å USn er noe dritt ja. Dra ned goretex felt1 buksa, ullundertøy, netting, også bokser er noe skikkelig møkk. faktisk lettere og leite seg gjennom jungelen av gylfer da. Endret 2. desember 2008 av M-J Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Brukes aldri av meg nei, foretrekker å ta'n over buksekanten. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det var vel mest før gylfen ble brukt, da det var mye vanligere med bukseseler. Er litt stress å få av buksa med bukseseler på. Den tiden jeg var i millitæret ble gylfen flittig brukt siden vi brukte bukseseler, og hadde mange plagg utenpå. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Knepper opp 3-4 knapper i buksa , så vipper jeg den over boxerkanten. Gylfen i boxeren brukes aldri. Tror til og med jeg har 2-3 boxere uten gylf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå