QBab Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei! Jeg har lyst og spare meg opp en del penger i sommer for å reise til utlandet og stå på ski et år. Jeg ser for meg et land der det er billig og overleve, folk snakker litt engelsk og de har greie vinterforhold. Jeg må så klart også kunne skaffe meg en jobb der nede så jeg ikke blir uteligger. Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Du kunne jo like gjerne reist til Sverige, Alpene eller Colorado/Utah. Hvis du sparer opp litt, og klarer å finne deg jobb, vil jeg tro du klarer deg fint. Ikke så billige alle alternativene, men kan hende du klarer deg, og vil få et minst like bra år som om du tok f.eks. Bosnia/Hercegovina. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg kan prøve å grave opp et par sider, hvor det er noen som har et opplegg der du kjøper deg en plass og jobb ved et skisted. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Takk for tilbudet Evenrud, men jeg må nok dessverre legge planene på hylla selv også. Fant ut at jeg er nødt å gå allmennpåbygg neste år, siden det er siste året jeg har rett på videregåendeutdanning. =/ Men det skjer... En vakker dag står jeg på toppen av alpene klar for å bo der et år. Det sverger jeg på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå