AfterGlow Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Slangen er løs! Les mer Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Helt enig med anmeldelsen Unngå denne filmen Lenke til kommentar
Burud Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Så på coveret på denne, da fant jeg ut at det ikke var noe for meg! Men fantastisk anmeldelse da, veldig bra måte å forklare folk hvorfor man ikke skal se denne. Lenke til kommentar
debianuser Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Må si meg veldig enig med anmeldelsen. Så dog ikke mer enn ca. 10-12 min av denne, men det sier vel sitt.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Dette taler for seg selv da: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
supermons Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Så Anaconda 2 og 3 på samme kveld (virkelig fritidsproblemer) og skulle seriøst ønske jeg kunne unngått den siste av dem. En morsom detalj å legge merke til er derimot hvordan størrelsen på slangen varierer etter hvordan det passer inn i scenene i filmen. Like talentløst som skuespillet til Hasselhoff. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg liker B-filmer..... Bare for å se de dårlige effektene og talentløse skuespillere..... Hysterisk morsomt er det! Lenke til kommentar
supermons Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg liker B-filmer.....Bare for å se de dårlige effektene og talentløse skuespillere..... Hysterisk morsomt er det! Denne rangerer ikke som B-film engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg