Abnegation Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei. Jeg har nettopp fått meg ny laptop med vista, og har lagt inn alle programmene som jeg nå vil ha. Jeg lurer på om det finnes et program, som gjør at jeg kan lagre alt jeg har på pc-en. Når så datamaskinen kræsjer om noen måneder, eller når den blir full av drit, vil jeg at jeg har en cd/dvd som jeg bare kan putte inn i cd-rommen, trykke på noen få knapper, og så blir pc-en min slik som den er akkurat nå (med alle de programmene jeg har nå, samt alle drivere, operativsystemet og alle andre innstillinger..) Finnes dette? I så fall, jeg er helt blank på dette, så vennligst gi meg en steg for steg guide, ikke bare navnet på et program. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Skal du krasje pcen din med vilje eller? wtf? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Åh herregud.. Det er en tenkt situasjon da..! Du skjønner vel såpass? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 aah.. Misforstod.. Unnskyld da.. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Gi Clonezilla en sjanse, gratis alternativ til ghost eller andre programmer. atlef. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå