CSSSK Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Tenkte jeg skulle bruke den gamle AMD pro vannkjølingsblokka mi for å kjøle ned en p4. Her er det jeg tenkte å gjøre: Bruke en plate av enten plexi eller jern og borre hull i den til niplene. Så fester jeg den med skruer i de fire hullene rundt socket'en. Ganske enkelt... Men hvor får jeg tak i sånne skruer? Tenker på butikker i byen, sånn at jeg slipper å betale 100 spenn i porto for fire skruer... Hvilken dimensjon trenger jeg? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 om du stikker på byggmakker så har de sikkert noen skruer som passer. Har i hvertfall et stooort utvalg ulike på den lokale sjappa her. fant noen som passet som avstand-økere på vanntanken min. eneste jeg ikke vet om de har er beskyttelses-skiver i plast, men du kan bruke litt tykk papp istedet. (zalman har jo dette på noen av kjølerne sine) om du søker på atx- standard motherboard på google så finner du sikkert en side som sier noe om diameter på disse hullene. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Bruker selv nøyaktig samme løsning med plexi-plate over vannblokk, og 4 skruer. Funker fett det. 4 mm skruer er akkurat passende. Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Okey, da blir det en tur til byggmakern i morra Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå