Paisley Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jippi, kjempebra! Jeg har gledet meg til oppfølgeren helt siden jeg spilte det første spillet! Satser på en Q2 realase da eller? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Tvilsom, om vi håper på et bra spill. Lenke til kommentar
dohm Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ser bra ut, bare synd at ikke ps3 ikke har tatt i bruk all maskinkraften sin men er vel de vi har God of War 3 til? Uansett, kjøpte meg xbox 360 på lørdag og lurte om de fortsatt er muligheter for og få en sånn ring of death? hørte de skulle fiksa de nyeste xboene Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Elkser Drake's Fortune og det får 10 av 10 av meg. Gleder meg sykt til 2'ern. Det burde ikke bli mindre skyting, heller flere puzzles i tillegg. Elsker at det er en fiktiv historie med innslag av ekte historie. Det eneste som manglet i spillet var litt bedre klatreanimasjoner ellers var spillet omtrent perfekt Endret 2. desember 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Likte det første Uncharted veldig godt, var det første spillet jeg var glad jeg hadde en PS3 for. Håper bare for Guds skyld at de dropper den ulende lyden som kom når man døde ... Den ble plagsom etterhvert på den vanskeligste vanskelighetsgraden. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Likte det første Uncharted veldig godt, var det første spillet jeg var glad jeg hadde en PS3 for. Håper bare for Guds skyld at de dropper den ulende lyden som kom når man døde ... Den ble plagsom etterhvert på den vanskeligste vanskelighetsgraden. Jeg likte lyden jeg Men det var nok fordi jeg ikke døde så ofte Endret 2. desember 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Uncharted var kanskje det beste spillet som kom i fjor og etter å ha lest att oppfølgeren kommer så kan jeg ikke annet enn å glede meg, skal vi si julesalg 2009 som release ? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Satser på at Naughty Dog gjør som med Jak and Daxter, begynner friskt med jungel og sydhavsøy og kjører deretter emostil som med Jak 2 og 3. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Merk av 14. desember i kalendern folkens! Da vises ikke bare Uncharted 2 på Spike TV Video Game Awards, men visstnok også God of War III. Kilde. Blir nok bare enda mer teasing, men alikevel, hells yes!! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Konge, det gleder jeg meg til Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Xbox 360 ASAP pl0x! Skal mange millioner til att ett internt selskap som er under Sony paraplyen begynner å utvilkle spill til erkerivalen 360 og heldigvis for det for begge konsollene trenger eksklusive titler for det er det som er årsaken til att det er flere enn 1 konsoll Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Gode nyheter! Det som gjorde Uncharted bra for meg var opplevelsen og stemningen! Fantastisk spill! Lenke til kommentar
Diceman_ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jepp, gleder meg! Ble så glad at jeg begynte om igjen på Uncharted i går kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg