Vegard_Haug Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 De første detaljene om neste Uncharted-spill er offentliggjort. Les mer Lenke til kommentar
Trc Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er det bare meg, eller ser det ut som Drake har særdeles stort hode på det øverste bildet? Ellers likte jeg godt det første Uncharted, så håper dette blir mer av det samme. Dog kunne de for min del godt kutte litt ned på skytesekvensene og fokusere litt mer på eventyret. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Agreed Trc. Ser det er visse folk som mener det var for lite skyting, jøjes. Det var altfor mye fokus på skyting, og ikke på langt nær nok adventuring. Når ikke Tomb Raider opp til knærne engang (puzzlewise). Jeg fullførte spillet, så skal ikke si det var dårlig, men lurer litt på hvorfor folk syns 1ern var så skitbra (7/10 hos meg) Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er enig med Lil-H. For min del er 1'ern en av de virkelig store titlene til PS3 så langt, og håper 2'ern bygger videre på det. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Uncharted var en gedigen positiv overraskelse da jeg spilte det. Noe av det beste jeg har spillt på min PS3 til nå. Ser frem til Uncharted 2. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Jeg syntes begynnelsen av Uncharted: Drake's Fortune var helt fantastisk helt til man møtte skurkene... Etter det, var det bare skyting. Jeg husker spesielt godt den delen da jeg for første gangen kom til ubåten - ikke lenge etter begynnelsen. Wow! Den sekvensen vekte frem eventyreren i meg, og det trekker ikke ned at man har en HDTV edit: leif Endret 2. desember 2008 av dannad Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Toska92: Nå skrev vel ikke jeg akkurat at det var en av de "virkelig store titlene på PS3", men ja, det er et godt spill med fet story; desverre er fokus på skyting for stort. Men PS3 trenger flere spill som Uncharted: puzzle, platform og skyting Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg elsket Uncharted, men jeg blir umiddelbart skeptisk til oppfølgeren når de reklamerer med "stealth gameplay". Jeg hater det!! Lenke til kommentar
Trc Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Tja, hvis "stealth gameplay" betyr at man kan snike seg istedet for å skyte seg gjennom et område, så gjør det ikke meg noe hvertfall Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Uncharted var helt fantastisk, noe av det beste jeg har spilt. Gleder meg enormt til dette Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Agreed Trc. Ser det er visse folk som mener det var for lite skyting, jøjes. Det var altfor mye fokus på skyting, og ikke på langt nær nok adventuring. Når ikke Tomb Raider opp til knærne engang (puzzlewise). Jeg fullførte spillet, så skal ikke si det var dårlig, men lurer litt på hvorfor folk syns 1ern var så skitbra (7/10 hos meg) Det var det jeg var enig i. Selv om spillet ikke var supert, så var det en god spillopplevelse, en av de beste på PS3 til nå. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg synes Unchartered er et dritbra spill. Muligens jeg er alene her men jeg håper på mer skyting i U2. Er ikke så glad i for mye puzzles, så det var derfor jeg holdt meg unna spillet en god stund. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Bra at de varierer miljøene! Er så mange som gjentar alle suksesser og legger historien til de samme miljøene. Bra de tar en sjanse Lenke til kommentar
Trc Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ja, bare de ikke ender opp på en eller annen alien-planet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Flott at handlingen legger seg opp mot eit annet miljø, skal vi ta teaseren i betraktning. Håper i det minste på at det ikkje blir for mye jungel landskap denne gangen, ikkje misforstå, men da hadde det nok blitt for likt forgjengeren. Gleder meg sinnsykt masse Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Mindre skyting, meir gåter/eventyr, og forbetring av kontrollane og kameraføring er det eg ønskjer mest til neste spel. Bortsett frå dette var det første spelet rimeleg bra. Når det gjeld den nye lokaliseringa kan dette sikkert fungere. Fjell og snø frister rett nok mindre enn sol og palmer, men eg satsar på at det blir spennande uansett. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg synes Unchartered er et dritbra spill. Muligens jeg er alene her men jeg håper på mer skyting i U2. Er ikke så glad i for mye puzzles, så det var derfor jeg holdt meg unna spillet en god stund. Snedig, for jeg syntes det var altfor mye skyting i det første spillet! Liker ikke tankeløs, usannsynligvis skyting hele tiden. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 M-79 på 0,5m hold, trygt Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Håper det vi ser på fremsiden av bladet, ikke er en cut-scene når man når det skjer i spillet. Endret 2. desember 2008 av Toska92 Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Håper de har noenlunde likt som eneren, de hadde en fin blanding av action/histrie/puzzles der. Mere puzzles og lignende greier som alltid er en fare for kan sette deg fast uten at du skjønner hvordan du skal kunne komme deg videre, er ikke noe jeg vil ha, selv om alle skriker etter det. Håper det vi ser på fremsiden av bladet, ikke er en cut-scene når man når det skjer i spillet. Tror ikke du trenger bekymre deg over hvordan spillet ser ut ingame, du har et utrolig begrenset utvalg dersom du skal ha flottere grafikk enn Uncharted, og regner med at oppfølgeren holder minst samme standard. Forøvrig ligner det på concept-art. Endret 2. desember 2008 av KongRudi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg