ludvig Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Er på jakt etter nye spill til min ps2, hva vil dere annbefele. Helst action eller flyspill. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Devil May Cry 2 skal vist være bra Edit: og Tenchu 3 Wrath Of Heaven virker rå kult Lenke til kommentar
Caitlin Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 hvilken spill har du fra før da? Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Ace combat 4, crazy taxi og gt3 har jeg fra før.... Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Anbefaler: -Final Fantasy X -Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty -Kingdom Hearts -Tony Hawk's Pro Skater4 -Gran Turismo3 -Ico -GTA: Vice City -Splinter Cell Lenke til kommentar
fanden5 Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg anbefaler på det høyeste at du kjøper DEVIL MEY CRY 2 eller GTA VICE CITY begge er bra spill Lenke til kommentar
corcky Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Pro evoluton dersom du er interessert i fotball. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Er ikke interisert i sportspill det eneste måtte ha vært Bil/rally Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Om Devil May Cry 2: GameSpot - 6.4/10: "In the end, Devil May Cry 2 is a big disappointment, and it just isn't all that entertaining." EuroGamer - 5/10: "Regardless of whether you've played the original, the bottom line is that Devil May Cry 2 is a deeply flawed combat-based action game that offers a mere fraction of the depth and the challenge of the original." IGN - 7.0/10: "You may cry too after playing this disappointing sequel." Gamers.com - 6/10: "Gamers may cry, too." Jeg antar at det hadde noe å gjøre med at han var misfornøyd. GameSpy - 62/100: "Devil May Cry 2 is a tepid beat-'em-up, and inferior to the original game in every way." Jeg sier ikke at du ikke skal kjøpe det, men det er såpass mange titler der ute fra før av, at jeg ville kjøpt et annet. Og det er et godt spill, men det finnes bedre. Om du likte eneren tror jeg du vil like toeren også (selv om jeg ikke har spilt det, bare lest omtaler). Det var omtalejonas i aksjon. :wink: Lenke til kommentar
blacklotus Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Er på jakt etter nye spill til min ps2, hva vil dere annbefele.Helst action eller flyspill. Burde helt klart kjøpe Devil May Cry 2. Har det det er kjempe kult Lenke til kommentar
Caitlin Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 da regner jeg med du kommer til å like disse: * Metal Gear Solid 2-sons of liberty eller Metal Gear Solid 2-substance (er det samme men med mer oppdrag og flere muligheter)(superbra) * Splinter Cell (Bra) * Collin Mcrae 3 (veldig bra!) * Gran Turismo 3 (greit nok) * Final Fantasy * WRC 2 * Silent hill 2 (Gammelt, men ok og litt grøss) Du har mye å velge i men gå først for Metal Gear, du vil ikke angre!!! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 dark cloud er jo bra, ligner litt på zelda ocarina of time, ingen av vennene mine liker men, liker du litt småbarnslig n64 aktige spill så er det ganske bra. metal gear solid 2 er sykt bra. Lenke til kommentar
Parson Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Har du ikke Metal Gear? Løp og kjøp! Bedre spill skal du lete lenge etter... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Har du ikke Metal Gear? Løp og kjøp!Bedre spill skal du lete lenge etter... Ja, det kan man. Nå leste ikke jeg gjennom hele posten nå, og husker svært lite siden det er lenge siden jeg postet i den, men om det er riktig det du sa, så har han bare ett valg, ja. Løp og kjøp! Det er et must for enhver eier av denne konsollen, etter min mening. Gamer.nos omtaler av MGS2: SoL: http://www.gamer.no/omtaler/metal_gear_solid_2/ Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hahaha... Devil May Cry 3 er det beste til PS2 Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hahaha... Devil May Cry 3 er det beste til PS2 8876098[/snapback] denne tråden er 4 år gammel, hvorfor ikke prøve å finne den nyeste? Lenke til kommentar
Closed Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Devil May Cry 2 skal vist være bra Edit: og Tenchu 3 Wrath Of Heaven virker rå kult 806641[/snapback] Devil May Cry 2 er det dårligste spille i serien. 1 og 3 er de beste. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Som allerede nevnt er tråden mange år gammel og ikke interessant å svare i lengre. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg