AudunGK91 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Hey! Skal kjøpe meg et Canon HV30 og vidvinkel linse i tillegg. Noen som har noen forlag eller anbefalinger til gode vidvinkellinser? Helst ikke det dyreste Takk Endret 2. desember 2008 av mongohevv Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg kjøpte en original Canon WD-H43 0,7x vidvinkelkonverter som kostet ca. 2000 kr. Den fungerer veldig bra, med unntak av at den lager litt tønneforvregning. Dette må korrigeres i redigeringsprogrammet etterpå. Man får sikkert kjøpt billigere objektiver, men jeg satset like godt på Canon. Objektivet er veldig tungt og gjør at kameraet veier nesten dobbelt så mye. Fordelen er at den blir litt mer stabil håndholdt, men ulempen er at den ikke får plass i veska. Lenke til kommentar
AudunGK91 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Ja, har sett på det selv, men synes det er litt i dyreste laget. Ingen som har forslag til rimeligere vidvinkler? Endret 2. desember 2008 av mongohevv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå