Puke Nukem Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 hehe... sant det Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Da jeg var i Kiel i sommerferien så jeg værre ting enn dette....hva med søppelbil-simulator? Gravemaskin-simulator er nok gøy, men søppelbil?!?!?! Bare bla litt ned og se selv: http://www.astragon.de/index.php?cPath=33 EDIT: å ja, SKURTREKSERSIMULATOR EPIC FTW!!!!! Endret 2. desember 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
Plaza Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ser passelig morsomt ut det her ^^ Må nesten testes Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Alt skal tydeligvis simuleres i (sjeldent velykkede) spill nå for tiden. Buss, båt, trailer-kjøring osv. Men, dette må prøves ^^ Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 VIL OGSÅ PRØVE! Men skjermen min vil ikke Lenke til kommentar
War Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Treg kran men fett å snurre rundt og rundt med en blokk og flytte på /skyve containere. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det var jo faktisk litt morsomt, men litt dumt at den har et slags snap to grid opplegg. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har store problemer med å feste til objektet, kran over med all tau ute til all tau inne i alle høyder. Virker random. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Prøvd å trykke space? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Da jeg var i Kiel i sommerferien så jeg værre ting enn dette....hva med søppelbil-simulator? Gravemaskin-simulator er nok gøy, men søppelbil?!?!?! Bare bla litt ned og se selv: http://www.astragon.de/index.php?cPath=33 EDIT: å ja, SKURTREKSERSIMULATOR EPIC FTW!!!!! Dette så litt tøft ut da edit: Tok meg 5minutter til å teste demoen av gravemaskin spillet. Steike, gravemaskin har aldri vært... Oh wait. Endret 7. desember 2008 av Habitats Lenke til kommentar
joakped Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 jeg får ikke insterallert spillet når setup er ferdig kommer det opp en melding der det står Den forespurte operasjonen krever forhøying. Hva skal jeg gjøre??????? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 jeg får ikke insterallert spillet når setup er ferdig kommer det opp en melding der det står Den forespurte operasjonen krever forhøying. Hva skal jeg gjøre??????? Høyre klikk på filen og kjør som administrator. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hva blir det neste...? "Gå på butikken å kjøpe melk"-simulator? Postal 2 hadde et slikt oppdrag om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg