Joachim_F Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Tyskerne lager mye rart. Her er en demo av en kransimulator. Les mer Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Bra dere klarer å skrive en seriøs artikkel om dette Kan noen fortelle meg hvem som passer inn i målgruppen til det "spillet" her? Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hehe, det er det som er så morsomt med sære ting og internett, hvis noe er bra laget finnes det alltid en målgruppe! Jeg har en kompis som har kjøpt ti årganger med tyske togblader fra åttitallet på dvd, man skulle ikke tro at det finnes et marked for slikt, men det gjør det! Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det eneste spillet jeg har prøvd fra dem er Ports of Call (tror dem har lagd det), dette så faktisk litt morsomt ut, hvis det da er litt god fysikk vel og merke Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Så jo stilig ut dette. Bra at noen tør tenke utenfor boksen og servere annet enn kun FPS med romvesner og nazis. Tror jeg skal prøve demoen etter eksamenstida. Var jo gøy å bygge med lekekran da jeg var liten, så mulig dette bringer meg noen år tilbake =) Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Haha, håper fysikken er god da Lenke til kommentar
ALV Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Sist multilan i Bodø var det en hel gjeng som brukte to døgn på å spille Deadliest Catch- spillet. Fy faen det så kjedelig ut, men marked hadde det definitivt Lenke til kommentar
micros43 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg elsker sånne spill! Bus Driver, Train Simulator, Rail simulator er også noen gode særegne spill... Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Klarer ikke huke fast ting, men stilig konsept EDIT: Måtte bare fullføre "tutorial". 6291, bilde 3 poster under Endret 2. desember 2008 av sfRoyal Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Bruke mellomrom-tasten til å anhuke. Score på første forsøk, noen høyere Lenke til kommentar
SuperRipper Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hihi, dette var skikkelig artig :-) 6135 loket med skorsteinen.. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 KULT! *laster ned demo* Synd det ikke skal gis ut i norge da :S Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Wow, kult. Jeg kunne vært spydig, men faktisk syntes jeg det var morsomt å kjøre heisekranen i Half-life 2, og kaste tønner og containere på combine. Og i GTA San Andreas, der man skulle heise stjålne biler ombord i båten (eventuelt plukke opp politibiler og slenge dem omkring... ) Ikke like mye action og skyting i dette spillet, men... Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 NEEEEEEEEEEI! starter ikke eller, det starter jo, men skjermen blinker med melding om at "mode not supported" Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hva blir det neste...? "Gå på butikken å kjøpe melk"-simulator? Gleder meg til de ska simulere "Life" jeg. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Life = the sims? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Tenkte mer på en 1. persons simulator med alt inkludert. The Sims er vel mer... "God". Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 jada, men er jo "life" Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Tenkte mer på en 1. persons simulator med alt inkludert. Du spiller nå! Og du har ingen mulighet til å la være! Muhwahahahaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg