rasputin_g Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 ser at de er veldig billige på enkeltdeler (Asus HD4870X2), men er mer enn skeptisk da de er 700 kr billigere enn alle andre og jeg ikke har hørt om dem før. noen som har god/dårlig erfaring med sjappa? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Mulig at jeg tar feil, men kan ikke se at de oppgir org.nr. noe sted på sidene, noe som inviterer til sunn skepsis. Endret 2. desember 2008 av BearCat Lenke til kommentar
Utsynet Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg har ingen erfaring, men ut fra siden ville jeg skeptisk fordi siden er litt mangelfull. Org. nr er 992 388 463. Funnet på norid.no Selskapet er et enkeltpersonsforetak registert på en Hang f.1982. Link Selskapet ble opprettet 3.mars 2008 og basert på skatteinfo hadde denne personen 0 inntekt og 0 i skatt for 2007 Likevel kan butikken hans være god, og muligens kan en gjøre noen gode kjøp. En bør først lese hva han skriver om reklamsjon. Her gis det 8 dager fra fakturadato... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Vær også klar over at det finnes et annet selskap "Alphadata AS" (med adresse i Oslo). Det ser ikke ut til at selskapene har noe med hverandre å gjøre. Lenke til kommentar
doloop Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Slo opp selskapet. Det ser nyoppstartet ut uten regnskapstall eller revisor. Endret 2. desember 2008 av doloop Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er det ikke tvilsomt at det står c 2005-2008 om firmaet er startet i år? Lenke til kommentar
H-kon Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Har handlet der en del siden det er den eneste halvveis lokale butikken her omkring, og familien min bor så og si rett ved siden av så da kombinerer jeg litt. Var innom der i dag og kjøpte en E5200 og en Chieftec strømforsyning. Sto å pratet litt med innehaveren i dag som fortalte at de hadde noen problemer med nettsidene om dagen som de ikke hadde fått mulighet til å ordne opp i enda pga julerush men at de skulle ta tak i det så fort muligheten byr seg. Jeg bor litt utaskjærs på bygda så det er raskere å enklere å dra dit enn til f.eks datakjeden eller netshop som for meg ligger litt ugunstig til. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Har handlet der en del siden det er den eneste halvveis lokale butikken her omkring, og familien min bor så og si rett ved siden av så da kombinerer jeg litt. Var innom der i dag og kjøpte en E5200 og en Chieftec strømforsyning. Sto å pratet litt med innehaveren i dag som fortalte at de hadde noen problemer med nettsidene om dagen som de ikke hadde fått mulighet til å ordne opp i enda pga julerush men at de skulle ta tak i det så fort muligheten byr seg. Jeg bor litt utaskjærs på bygda så det er raskere å enklere å dra dit enn til f.eks datakjeden eller netshop som for meg ligger litt ugunstig til. Hint: han hadde ikke mye julerush 2.desember. Lenke til kommentar
H-kon Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Skjønte ikke helt hva du hinter til, men han kom i lokalavisen her for ikke lenge siden og har hatt mye å gjøre etter det ettersom han gjør absolutt alt selv, inkludert kodingen av hjemmesiden. Ingen 08-16 jobb m.a.o. Det kortet er fremdeles 149,- rimeligere hos han enn i prisguiden etter det jeg kan se. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Han har ikke org.nr på hjemmesiden sin, det har ikke noe med julerush, siden det ikke stod der 2.des, ikke mye julerush da. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Han har ikke org.nr på hjemmesiden sin, det har ikke noe med julerush, siden det ikke stod der 2.des, ikke mye julerush da. Orgnummeret er i hvertfall der nå: http://www.alphadata.no/index.php?option=c...r&Itemid=33 Selvfølgelig bør man være forsiktig når man handler på nett uansett... Endret 21. desember 2008 av tingo Lenke til kommentar
H-kon Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ah la ikke merke til det. Har kun handlet i butikken, men ser ikke det på f.eks netshop heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå