Gal_ape Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Bare lurte på om dere har noen gode alternativer til kaffe om morgenen. Er ikke det at jeg ikke liker kaffe, men er ikke alltid så greit å tvinge i seg gloende het stasjonskaffe kl 7 på morgenkvisten. Tenker mest på div energidrikker og sånt, eventuelt funker det med koffeinpiller osv? Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 ØL, ØL OG MERE ØL :!: Neida, battery eller burn burde vel funke. Men har hørt at energidrikker ikke er sunt så du bør vel ikke drikke det alt for mye Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Om du har problem med å komma deg opp om morgonen kan du jo alltids legga deg tidlegare? Ellers vil eg tru at te også skal vere eit alternativ. Ser for meg at det er meir psykologisk enn fysiologisk, sjølv om koffeinen så klart har noko å sei. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Iskald Battery Ginger er jo godt om morran, faktisk ved siden av kaffe og. Digg og sitte og supe annenhver slurk av det og kaffe den første halvtimen på jobb Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Om du har problem med å komma deg opp om morgonen kan du jo alltids legga deg tidlegare? How about nooooooo? Men zeriøzt azz: te smaker kokt gymsokk! Tror M har klart å illustrere dette svært godt. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 koffein piller funker ja, men å få kjøpt de lovlige i norge tror jeg du får gjort, isåfall må de være under 150 gram mener jeg å huske Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 koffein piller funker ja, men å få kjøpt de lovlige i norge tror jeg du får gjort, isåfall må de være under 150 gram mener jeg å huske Oook! Ser for meg at alt her inne da burde gå fint, ser ikke ut til at noe er over 150 gram i dosering uansett. Og så er det jo godteri Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Eple gjør at du kvikner opp om morgenen Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 et er pga carboen - kan like så godt dytte i deg noe mer som er rikt på carbo - f.eks banen, selv hater jeg banan og eple inneholder ikke sååå mye mindre carbs egentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå