esoteric Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=XbIIn5l7TY0#t=1m45s En video som viser hvordan det innebygde kompasset snur kartet når du snur telefonen. Det kompasset så rimlig kult ut ja, håper det virker bra. Og at det ikke blir for tregt og upresist, vansklig og se på video snutten Endret 16. april 2009 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg bare skal ha denne så fort den kommer. Leste på "Daily Mobile" at de har sett at den er bekreftet til Storbritannia i juli. Lenge og vente, men den som ventet på noe godt..... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Lenge og vente ja.. Men nå kommer våren, og da går det fort til juli. Håper jeg Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Lanseres den samtidig i Norge da mo tro? Sikkert greit det, kommer ikke skatteengene i slutten av juni da Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ikke sikkert Norge får den samtidig nei, men da er den værtfall ikke langt unna. Om jeg ikke husker feil, var foreksempel 5800 ute i Storbritania alerede i desember i fjor, mens den kom til norge noen månder etter. Får ikke håpe vi må vente til langt utpå høsten Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 5800 XM er et ganske spesielt eksempel. Det er den eneste mobilen på lang lang tid hvor de har hatt en slik ordning, dvs. førstepulje med noen land og så resten flere måneder senere. Det kan alltids være noen uker forskjell fra land til land, men N97 og de fleste andre modeller kommer stort sett samtidig over hele europa. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17138024 Så er den til salgs igjen på finn.no Fremdeles lureri ? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17138024 Så er den til salgs igjen på finn.no Fremdeles lureri ? Jupp, tror det. NB: Annonsen er slettet. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17138024 Så er den til salgs igjen på finn.no Fremdeles lureri ? Jupp, tror det. NB: Annonsen er slettet. Okeit For dem som ikke fikk lest anonsen så var det en engelskmann som hadde 20 stk og skulle ha 4000 kr for dem(pr stk) Forhåndsbetaling selvsagt Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Noen som vet hvorfor denne telefonen ikke ligger på Nokia sine sider under kommende, slik som f.eks N86 har gjort i lang lang tid. Denne telefonen ble vel vist fram omtrent samtidig som N97... Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det er noe også jeg har lurt på i lang tid nå. Jeg har spekulert løst om at Nokia kanskje ikke har bestemt seg helt hvordan telefonen faktisk skal være. Hvis den skal ut for salg i juni/juli, så begynner det å bli litt sent å bestemme seg, så nå aner jeg virkelig ikke hvorfor den ikke er i oversikten sammen med alle de andre telefonene. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Siden mobilen er produsert allerede er jeg mer eller mindre overbevist om at det eventuelt kun er små endringer på programvaren. Endret 23. april 2009 av R@ge Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Telefonen presenteres visst på Elektromessa i Oslo Spektrum nå til helgen... så kan man ta en titt dersom man er i tigerstaden..- http://www.nettavisen.no/it/article2610352.ece Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Huff, jeg som hadde tenkt å skippe elektrofil dette året. Da ser det ut som jeg må ta meg en tur allikevel. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 hadde jeg bodd i Oslo så ville det nok blitt en tur på meg også er mye spennende å se på den messen .. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 er mye spennende å se på den messen .. Tja. eneste av interesse på messen for min del var Nokia N97, Omnia HD og Microsoft Surface. Fikk ihvertfall prøvd N97 for første gang og jeg liker den bare enda bedre Den var faktisk mindre enn jeg trodde, selv om jeg har sett en million bilder av den fra før. Skyvemekanismen var helt fantastisk og tastaturet var behagelig å skrive med. Blir nok en slik en på meg ja. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Mine tanker er nøyaktig like som den over her. Har skrevet og postet et bilde på min blogg: http://jthomasp.typepad.com/my_weblog/2009/04/nokia-n97.html 110% sikker på at det er min neste mobil. Den kan ikke komme raskt nok. AKIRA Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 [..]Tja. eneste av interesse på messen for min del var Nokia N97, Omnia HD og Microsoft Surface. [..] Litt off-topic, men siden vi bare går og venter på N97, så spør jeg likevell.. Hvordan var MS Surface? Like stilig som det ser ut som? Håper å ha det i stuebordet mitt en dag Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Ja det så veldig kult ut men fikk ikke prøve det selv. Var bare en fra Microsoft som hold en demo. Det kommer til Norge neste år, både til diverse bedrifter og til privat bruk. Blir sikker svinedyrt det første året, men om noen år tipper jeg at prisen blir overkommelig og at det på sikt blir et "vanlig" møbel for folk flest. Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Regner med at de ikke ga noen glupe svar om når den kommer i butikken på messa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå