Symbian_Pro Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Vel, da er det i alle fall offisielt at N97 er i butikkhyllene Har laget en ny tråd i åpen diskusjon om mobil for å feire så foreslår at vi fortsetter diskusjonen der. Link Lenke til kommentar
junkish Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 om noen har sett de for salg andre steder, si gjerne ifra her nå hehe:) Lenke til kommentar
smilys Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 om noen har sett de for salg andre steder, si gjerne ifra her nå hehe:) Jeg selger min på Finn.no. Synes den blir for stor. Lenke til kommentar
keem1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 om noen har sett de for salg andre steder, si gjerne ifra her nå hehe:) Jeg selger min på Finn.no. Synes den blir for stor. Eller varu mere gira på sort farge? Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Da har jeg lagt fortiden bak meg og starter på ny frisk her! Vi snakkes... Lenke til kommentar
Engern Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Noen som vet om noen NORSKE nettbutikker som har den på lager, eller kan bekrefte når den eventuelt kommer på lager? Jeg har sjekket litt rundt på nett å det varierer så extremt på når den er ventet på lager. Det er alt fra i dag (11.06.09) til midten av august. Det eneste som varierer mer enn når den kommer på lager er prisen. Jeg har sett den fra 5000kr til over 7000kr sånn cirka uten abonnement. Billigste jeg har funnet så langt er megastore (5.151kr)uten abonnement Noen som vet om billigere? Endret 11. juni 2009 av Engern Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 www.mobilfabrikken.no har på lager til 5999,- fikk min i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå