keem1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Hm, visste jeg ikke. Men denne stylusen bor vel ikke inni mobilen? Nei, den ser til forveksling ut som en USB minne-stick. Jeg kommer nok ikke til å drasse på denne overalt, så den blir nok boende på skrivebordet mitt hjemme. http://thenokiaguide.com/2009/05/16/mobile...-confirms-5900/ "-The N97 uses a dedicated sound processor -The audio quality on the N97 is better than the 5800 XpressMusic and compares favorably to the N91, the benchmark when it comes to audio quality" Om dette stemmer er det helt konge! Og lyd er en viktig feature! Dette sier jeg fordi telefonen jeg har nå (Nokia N82) ikke har god nok lyd til å erstatte en MP3 spiller.. Endret 9. juni 2009 av keem1 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Sorry, preorderers -- you've once again gotten gamed by the quick-draw Nokia flagship stores in New York and Chicago who've received stock of the black version of the N97 today. You can't buy the units just yet, but they'll be available tomorrow morning... http://www.engadget.com/2009/06/08/nokia-n...lagship-stores/ AKIRA Lenke til kommentar
keem1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 http://www.symbian-freak.com/news/009/06/t...us_tomorrow.htm Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg ringte også Lefdal om min ordre (som står som 'sendt'). Han sa ordren lå inne som forhåndsbestilling hos de. Jeg har avbestilt. Bestiller heller igjen senere når tilgjengelighet er bekreftet. Denne historien er ikke over I dag morges så ringte det en kar fra Lefdal, og sa han hadde en hvit N97 tilgjengelig som jeg kunne hente på Lefdal på Alnabru. Da slo jeg til og har akkurat vært og hentet den nå. Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) "Spectre" Har den norsk tastatur layout (æøå via shift)? Ser at amobil's testeksemplar ikke har... Og hvordan er den i hvit? Endret 9. juni 2009 av JaNeiJo Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Den har norsk tastatur ja. EDIT: Ang. hvit så har jeg litt blandede følelser. Den er fin, men lurer kanskje på om svart hadde vært enda finere. Uansett så er det artig å prøve noe nytt . Endret 9. juni 2009 av Spectre Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg lurer på hvorfor Æ er til venstre for Ø. Det er vel kanskje felles oppsett for norske og danske telefoner, og da vant danskene... Lenke til kommentar
junkish Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 hadde Alnabru tilfeldigvis bare en hvit inne ? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Denne historien er ikke over I dag morges så ringte det en kar fra Lefdal, og sa han hadde en hvit N97 tilgjengelig som jeg kunne hente på Lefdal på Alnabru. Da slo jeg til og har akkurat vært og hentet den nå. Hadde han bare en? Uansett gratulerer med ny telefon Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Takk! Såvidt jeg kunne se på skjermen så hadde de to stk inne og begge var reservert (jeg tok den ene). Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Var visst noen veldig få som var ankommet Lefdal Alna men de er solgt. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Kjapp telefon til: Nokia Conceptstore Byporten Oslo. Hvite N97 2 - 3 igjen. Pris: 6700 kr. Løp og kjøp! AKIRA Endret 9. juni 2009 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 En tusenlapp ekstra for å få den to uker tidligere... Vel, det frister litt, men ikke nok. Lenke til kommentar
keem1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Takk! Såvidt jeg kunne se på skjermen så hadde de to stk inne og begge var reservert (jeg tok den ene). Hva ble prisen på? Lenke til kommentar
smilys Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det ligger et par til salgs på Finn.no Lenke til kommentar
junkish Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det ligger et par til salgs på Finn.no finn stoler jeg ikke på ass;) Lenke til kommentar
goals Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Nå er det bare 1 igjen på byporten var og kjøpte 2 stk nå Det ligger et par til salgs på Finn.no finn stoler jeg ikke på ass;) Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg har ikke noe problem med finn.no, men jeg er litt skeptisk til enkelte av brukerne der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå