Symbian_Pro Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Så hva betyr da 'sendt'? Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 N97 har ikke vært på lager noen plass i Elkjøp-systemet (deler elektronisk infrastruktur med Lefdal), så at det sto den var på lager i går skyldes nok en teknisk feil. Dette er nok det som er nærmest sannheten ja... Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Lagerstatus "på lager" var ment som "forhåndsbestill nå"" ?? ?? Haha! Virkelig peiling han der! Så hva betyr da 'sendt'? Spør du han samme fyren, så betyr det sikkert "Kommer til å bli sendt" Endret 8. juni 2009 av Bradbury Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Så hva betyr da 'sendt'? Veeeeeeeeeeldig treg postgang Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Lurer på når Komplett finner det for godt til å sette ned prisen til normalt jeg Lenke til kommentar
smilys Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Lurer på når Komplett finner det for godt til å sette ned prisen til normalt jeg Jeg skal hente min etter jobb i dag hvis all info er riktig :!: Gir en tilbakemelding i kveld. Håper jeg da sitter med telefonen i hånda. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hente fra hvor da? Lenke til kommentar
smilys Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Hente fra hvor da? Importør. De har fått inn ca 100 tlf i dag som ble revet bort med en gang. Endret 8. juni 2009 av smilys Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg ringte også Lefdal om min ordre (som står som 'sendt'). Han sa ordren lå inne som forhåndsbestilling hos de. Jeg har avbestilt. Bestiller heller igjen senere når tilgjengelighet er bekreftet. Lenke til kommentar
stue Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Fært som Lefdal surrer da. Hvis de klarer å markere det som sendt..... Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har det lenge vært allment kjent at N97 kommer med stylus? Jeg var ikke klar over det før nå nettopp. Lenke til kommentar
norgeeek Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Tror jeg fikk det med meg like etter lanseringa i desember, da det var noen som klaget over/kommenterte det at den ikke hadde plass til den medfølgende stylusen. @smilys: Hvordan gikk det? Ble det N97 på deg? Lenke til kommentar
smilys Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Tror jeg fikk det med meg like etter lanseringa i desember, da det var noen som klaget over/kommenterte det at den ikke hadde plass til den medfølgende stylusen. @smilys: Hvordan gikk det? Ble det N97 på deg? Jeg fikk N97 i går, men har ikke hatt tid til å "trykke" så mye enda. Første intrykket er bra Endret 9. juni 2009 av smilys Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Tror jeg fikk det med meg like etter lanseringa i desember, da det var noen som klaget over/kommenterte det at den ikke hadde plass til den medfølgende stylusen. @smilys: Hvordan gikk det? Ble det N97 på deg? Jeg fikk N97 i går, men har ikke hatt tid til å "trykke" så mye enda. Første intrykket er bra Heldiggris, send den til meg så kan jeg trykke litt for deg jeg. aanseth Lenke til kommentar
keem1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Tror jeg fikk det med meg like etter lanseringa i desember, da det var noen som klaget over/kommenterte det at den ikke hadde plass til den medfølgende stylusen. @smilys: Hvordan gikk det? Ble det N97 på deg? Jeg fikk N97 i går, men har ikke hatt tid til å "trykke" så mye enda. Første intrykket er bra trokke på deg.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Har det lenge vært allment kjent at N97 kommer med stylus? Jeg var ikke klar over det før nå nettopp. Hm, visste jeg ikke. Men denne stylusen bor vel ikke inni mobilen? Lenke til kommentar
Fannster Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Snakket med ardata.no på telefon i går og de bekrefter N97 White 11.06. til sin leverandør Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hm, visste jeg ikke. Men denne stylusen bor vel ikke inni mobilen? Nei, den ser til forveksling ut som en USB minne-stick. Jeg kommer nok ikke til å drasse på denne overalt, så den blir nok boende på skrivebordet mitt hjemme. http://thenokiaguide.com/2009/05/16/mobile...-confirms-5900/ Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Kjekt å ha hvis man foretrekker håndskrift-input. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå