Gå til innhold

Nokia N97 i dag?

Mr. P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N97 har ikke vært på lager noen plass i Elkjøp-systemet (deler elektronisk infrastruktur med Lefdal), så at det sto den var på lager i går skyldes nok en teknisk feil.

Dette er nok det som er nærmest sannheten ja...

Lenke til kommentar
Lurer på når Komplett finner det for godt til å sette ned prisen til normalt jeg :hmm:

Jeg skal hente min etter jobb i dag hvis all info er riktig :!: Gir en tilbakemelding i kveld. Håper jeg da sitter med telefonen i hånda.

Lenke til kommentar
Tror jeg fikk det med meg like etter lanseringa i desember, da det var noen som klaget over/kommenterte det at den ikke hadde plass til den medfølgende stylusen.

@smilys: Hvordan gikk det? Ble det N97 på deg?

Jeg fikk N97 i går, men har ikke hatt tid til å "trykke" så mye enda. Første intrykket er bra :p

Endret av smilys
Lenke til kommentar
Tror jeg fikk det med meg like etter lanseringa i desember, da det var noen som klaget over/kommenterte det at den ikke hadde plass til den medfølgende stylusen.

Jeg fikk N97 i går, men har ikke hatt tid til å "trykke" så mye enda. Første intrykket er bra :p

Heldiggris, send den til meg så kan jeg trykke litt for deg jeg. :p

aanseth

Lenke til kommentar

trokke på deg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...