esoteric Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Virker her, men kun fra orginal posten. Har ETA 24/6 på den sorte, og 26/6 på hvit, fra TeleFast. Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) N97-White har nå status som lagervare på lefdal.com (!?) Jeg har kjørt inn en testbestilling og fått ordrebekreftelsen uten bemerkninger. Er litt lunken til at dette stemmer... blir seff å ringe de imorgen for å sjekke (men det er jo lov å håpe). Endret 7. juni 2009 av JaNeiJo Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Du har rett, den er faktisk på lager i nettbutikken Synd det ikke var den svarte, ellers hadde jeg slått til! Edit: Ser nå at flere nettbutikker har fått ny ETA på white: 09.06.2009. Kanskje det betyr at første batch har ankommet Norge?? Endret 7. juni 2009 av Symbian_Pro Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Synd det ikke var den svarte, ellers hadde jeg slått til! N97 Black...eh...white Hehe...har ikke vært lett valg (luxusproblem eller?). Har ombestemt meg flere ganger (hvit...svart...hvit...svart...hv..). Nu er d blitt ett fett for meg, hands-on reviews bekrefter at smaken er som baken og begge farger kler den bra. Jeg bestiller den som kommer først Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 jeg er ikke i tvil lenger, hvit Lenke til kommentar
junkish Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) hmm, er ikke en feil da? ganske sikker på at hvit skulle komme en liten stund etter den svarte. det virker jo rart men egentlig men Endret 7. juni 2009 av junkish Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 hmm, er ikke en feil da? ganske sikker på at hvit skulle komme en liten stund etter den svarte. det virker jo rart men egentlig men Var det ikke sånn at svart og hvit skulle komme samtidig da? Jeg går nok for svart selv om hvit er fin. Tror ikke den blir fin mer enn 1 dagen Dama skal ha den i hvit Lenke til kommentar
junkish Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 yep. blir svart her også. tror den vil bli penest i lengden Lenke til kommentar
159660 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Fingeravtrykk og sånt syntes jo bedre på sort, men i det lengere løp er det mulig den holder seg bedre enn den hvite. Aldrig selv hatt en hvit telefon før, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke om det. Begge er desverre veldig fine. Noen som har hatt en hvit telefon før? Tror jeg må se begge før jeg bestemmer meg. Hvor hvit den hvite er, og hvor sort den sorte faktisk er. Lenke til kommentar
junkish Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 ja man burde vell egentlig holde begge i handa før man bestemmer seg. men blir vell til at jeg forhandsbestiller på nettet Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Vet om en som har en hvit Nokia 6110. Den har blitt litt gulaktig..."offwhite" liksom. Den var kritthvit helt ny. Lenke til kommentar
stue Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ventes på lager 1. Juli står det på Lefdal nå. Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 N97-White har nå status som lagervare på lefdal.com (!?) Jeg har kjørt inn en testbestilling og fått ordrebekreftelsen uten bemerkninger. Er litt lunken til at dette stemmer... blir seff å ringe de imorgen for å sjekke (men det er jo lov å håpe). Jeg la også inn en bestilling. På produktsiden så står det nå 'ikke på lager' og forventes inn 1.7.09. Hvis jeg går inn på status på min bestilling så står det faktisk 'sendt'.. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har du fått sporingsnummer? Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Nei, har ikke fått sporingsnummer. Har sendt en mail til lefdal nå og bedt om sporingsnummer/ytterligere status. Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 "Jeg la også inn en bestilling. På produktsiden så står det nå 'ikke på lager' og forventes inn 1.7.09. Hvis jeg går inn på status på min bestilling så står det faktisk 'sendt'.." "Nei, har ikke fått sporingsnummer. Har sendt en mail til lefdal nå og bedt om sporingsnummer/ytterligere status." Samma her... Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 N97 har ikke vært på lager noen plass i Elkjøp-systemet (deler elektronisk infrastruktur med Lefdal), så at det sto den var på lager i går skyldes nok en teknisk feil. Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ok, da har jeg snakka med Lefdal kundeservice: "N97 er ikke på lager og forventes inn 26.juni. Lagerstatus "på lager" var ment som "forhåndsbestill nå"" ?? ?? Min respons: "For dårlig forsøk! Kanseller ordren!" Kansellering bekreftet. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hei og takk for din henvendelse Samsung i8910 Omnia Hd er forventet på lager: 11.06.2009 og denne kan du legge inn en forhåndsbestilling på om du ringer inn på 815 58 500. Nokia N97 ventes på lager ca 01.07.2009 Ønsker deg en fortsatt fin dag! Med vennlig hilsen Anette B Kundesenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå