deaktivert443556 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ettersom at både ITavisen og Amobil nylig har fått se nærmere på N97, og at begge tilsynelatende uavhengig av hverandre rapporterer at den vil bli tilgjengelig i juli, gjør at jeg ikke er spesielt optimistisk mht at jeg skal få telefonen min de neste fire ukene. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ble lagt ut firmware til N97 på Nokia online i dag, så da er vel verkstedene mer eller mindre klare til og ta service. RM-505 dp v 1.0 (MCU SW 10.0.012) for Europe Published 2009/06/02 Size 346.9 MB Lenke til kommentar
junkish Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) nokia n97 for salg i tyskland just after we got the news that the Nokia N97 has been released in Germany and it’s already available for purchase, we get more good news. Sources report that the Nokia N97 will be hading it’s way into markets of 75 countries worldwide during the course of this month. http://thenokian97.com/2009/06/01/nokia-n9...sed-in-germany/ wow Endret 2. juni 2009 av junkish Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Flotte bilder av en dansk N97 Lenke til kommentar
keem1 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Flotte bilder av en dansk N97 http://mynokiablog.files.wordpress.com/200...ew79eb7-org.jpg Virkelig pent stykke telefon det der. Kanke vente til å holde godt rundt den. Tror det kan bli lange hyggelige sommernetter.. Bilete fjerna frå sitat.-ttt Endret 6. juni 2009 av ttt Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Norsk og Dansk tastatur-layout ser ut til å være det samme. Dansk: Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Fikk nettopp denne mailen fra Nokia N97 Member Club: Sitat "Sales Start Date for the Nokia N97 Greetings. Exclusive news just in for the Nokia N97 Members Club: the Nokia Nseries flagship will start shipping to stores worldwide from this week! Keep an eye out for more online updates about when the devices will be available for purchase in your country. Those members who have pre-ordered their new handsets will be one of the first in their country to receive the new Nokia N97. Expect an email from the online store shortly with delivery dates." Yey...så det e håp i henganes snøre Lenke til kommentar
junkish Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 oooh:D da er det ikke lenge før jeg har en håper jeg Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Fikk nettopp denne mailen fra Nokia N97 Member Club: Så du har forhåndsbestilt derfra? Hvor mye måtte du ut med da? Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Så du har forhåndsbestilt derfra? Hvor mye måtte du ut med da? Nei, jeg har ikke forhåndsbestillt hos Nokia...meldte meg bare inn i club'en for å få nyheter on N97'en Min bestilling ligger inne hos netshop...(uten bekreftet dato :/ ) Oppdatering: Kan virke som om at dette kun gjelder N97 Black, da flere nettbutikker har endret ETA for N97 White til 14.august (!?). (...Svart'n!!) Endret 4. juni 2009 av JaNeiJo Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Da N95 dukket opp i butikkene, så mener jeg å huske at Plum og Sand kom samtidig. Rart at Nokia nå kun sender ut den sorte først. Lenke til kommentar
norgeeek Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det at telefonen er tilgjengelig her i tyskland er enten utdatert eller ukorrekt. Det er kun Nokia selv som har telefonen "inne" på idealo/geizhalz, men følger du linken ser du at det kun er snakk om forhåndsbestilling. 2-5 dagers forsendelse er bare det Nokia operer med generelt på alle varer sendt fra webshop, og må ikke forveksles med "dager før telefonen er tilgjengelig/blir sendt ved forhåndsbestilling". Hadde det vert tilfelle, hadde jeg hatt en her allerede -.- Noen som vet hvilke 75 land det er snakk om, og sånn ca. hvor lang tid det tar (typisk) fra shipping til butikkhylle? Skulle gjerne hatt tak i en norsk versjon med netcom-spons før den 14ne juni, er i norge på miniferie i noen dager. Lenke til kommentar
keem1 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Den er visst ute i noen Arab-land Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Òg hvor har du hørt det? Leste den skulle komme til Dubai/UAE, men ikke før neste uke. Lenke til kommentar
keem1 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Òg hvor har du hørt det? Leste den skulle komme til Dubai/UAE, men ikke før neste uke. http://www.symbian-freak.com/news/009/06/n...on_hands_on.htm ække sikkert den er til salg i sjappene der enda, men ja.. Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Gleder meg til N97 kommer i butikkene, forhåpentligvis ikke så lenge til. Her er en review av Nokia n97. Endret 6. juni 2009 av Mr Oizo Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 En liten review av Nokia n97 Se filmen hos Youtube Får ikke til å se den The URL contained a malformed video ID. Er det bare meg? Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 En liten review av Nokia n97 Se filmen hos Youtube Får ikke til å se den The URL contained a malformed video ID. Er det bare meg? Tror den skal være i orden nå, fikk problemer med nettverket mitt her hjemme. Si ifra om den ikke fungerer så skal jeg prøve å ordne den. Men som sagt så får jeg den til på min nettleser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå