Gå til innhold

Nokia N97 i dag?


Mr. P

Anbefalte innlegg

*

Hmm, i følge Thomas(testeren) har man ikke egne taster for ØÆÅ, må bruke FN-tasten.. Så man får ikke egne ØÆÅ knapper altså?

Ble diskutert lenger frem i tråden. Legger ut bilde til AKIRA som sier det meste. :)

post-7253-1241561567_thumb.jpg

Les hele innlegget

 

Ikke egene taster altså, men en helt grei løsning i mine øyne.

 

takk.. Jo enig der.. Hadde Xperia X1 med engelsk tasteratur.. er bare en vanesak, tenkte ikke noe over ett lite tastetrykk av og til..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
N97 har fm-sender

 

Heisann...

Ikke det at jeg ikke tror på deg, men kan du vise til noen kilde?

Uten å ha lett alt for mye, finner jeg ingen plasser der dette er nevn.

 

Lite info å finne hos Nokia også, vertfall de norske sidene...

 

Hadde vært sabla knall om denne telefonen hadde det..

Nå er det i hvert fall klart: http://europe.nokia.com/get-support-and-so...ations#music-mf

Lenke til kommentar
Det har aldri vært noen tvil om at N97 har FM-sender :)

 

Var jeg som etterlyste noe info fra Nokia om dette :)

 

Er grisefornøyd med at denne får FM-sender. Det skal komme veldig godt med på jobb.. Likte ikke det Amobil skrev om nettleseren. Surfing er noe jeg bruker telefonen VELDIG mye til..

Lenke til kommentar
Sånn i tilfelle du har lyst til å skru N97 fra hverandre:

 

http://www.youtube.com/watch?v=GMlLAt-75_E...player_embedded

 

AKIRA

 

Kanskje dette er trikset for å å få invisibleSHIELD skikkelig på i fronten. Da kan man jo bruke så mye såpevann man vil.. Så ikke så vanskelig ut å fjerne dekselet forann. Men tror ikke jeg tørr begynne å mekke på en ny telefon :)Kan fort gjøre mer skade enn nytte..

Lenke til kommentar
Ny spådom fra meg: Nokia vil starte utsendingen av telefonen worldwide om kun få dager / maks en uke.

 

Jeg hadde rett på pris så nå skal vi se om jeg klarer å tippe riktig igjen :D

 

Ingenting hadde vært bedre enn at du/dere har rett på det :) Når spår du at den første telefonen vil være mulig å kjøpe i en Norsk butikk da?

Lenke til kommentar

If you had any doubt about the reach of Nokia, the world's leading mobile handset maker, then check this: Nokia just announced the simultaneous June launch of its flagship N97 in more than 75 countries.

 

Står desverre ikke om noe konkret dato, men dette er interesant med tanke på at Nokia ikke har gjort det slik før. For å kunne levere samtidig så må jo enhetene være i produksjon nå, og kanskje så lenge som 2 - 3 uker siden.

 

Kilde: Endgadget.com

 

Kilden er oppdatert med datoer:

Update: Available June 19th for £500 sim-free in the UK or June 26th if you want it bundled with a contract. Anyone else seeing local launch dates?

 

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar
Hun dama er ikke nødvendigvis fra Singapore, men det er klart at hun er fra Nokia og at hun sier at det er launch 5. juni. Det er sannsynlig at det betyr at de begynner å sende den ut den datoen. Dermed er det rimelig baklengs av deg å "spå" at den sendes ut denne uken.

Jasså? Da blir det spennende å se om utsendelsene begynner akkurat den 5. Juni eller ikke.

 

Ingenting hadde vært bedre enn at du/dere har rett på det :) Når spår du at den første telefonen vil være mulig å kjøpe i en Norsk butikk da?

Det er vanskelig å si men jeg regner med at minst ett parti vil være i butikkene enten denne eller neste uke.

 

AKIRAx24, det er fantastiske nyheter og mulig du har rett i at de da allerede er i produksjon :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...