Lionel_Luthor Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 *Hmm, i følge Thomas(testeren) har man ikke egne taster for ØÆÅ, må bruke FN-tasten.. Så man får ikke egne ØÆÅ knapper altså? Ble diskutert lenger frem i tråden. Legger ut bilde til AKIRA som sier det meste. Les hele innlegget Ikke egene taster altså, men en helt grei løsning i mine øyne. takk.. Jo enig der.. Hadde Xperia X1 med engelsk tasteratur.. er bare en vanesak, tenkte ikke noe over ett lite tastetrykk av og til.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Husk at mobilen har innebygget staveprogram. Det vil si at hvis det er en bokstav eller to feil så retter den det automatisk. Hvilket vil si at man i praksis ikke trenger å trykke på ÆØÅ, da det blir rettet opp uansett. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Så hvis jeg trykker "LL" så vil ordlisten foreslå "ØL"? Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hm, den er litt vanskelig. Siden det bare er to bokstaver så kan den også foreslå LE, LO, LA og litt fler ord, men skriver du ØL ofte vil den lære seg det. Trykker du bare P og mellomrom blir dette til en Å, da en P ikke er et ord, men Å er det. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 N97 har fm-sender Heisann... Ikke det at jeg ikke tror på deg, men kan du vise til noen kilde? Uten å ha lett alt for mye, finner jeg ingen plasser der dette er nevn. Lite info å finne hos Nokia også, vertfall de norske sidene... Hadde vært sabla knall om denne telefonen hadde det.. Nå er det i hvert fall klart: http://europe.nokia.com/get-support-and-so...ations#music-mf Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det har aldri vært noen tvil om at N97 har FM-sender Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det har aldri vært noen tvil om at N97 har FM-sender Var jeg som etterlyste noe info fra Nokia om dette Er grisefornøyd med at denne får FM-sender. Det skal komme veldig godt med på jobb.. Likte ikke det Amobil skrev om nettleseren. Surfing er noe jeg bruker telefonen VELDIG mye til.. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Sånn i tilfelle du har lyst til å skru N97 fra hverandre: http://www.youtube.com/watch?v=GMlLAt-75_E...player_embedded AKIRA Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Sånn i tilfelle du har lyst til å skru N97 fra hverandre: http://www.youtube.com/watch?v=GMlLAt-75_E...player_embedded AKIRA Kanskje dette er trikset for å å få invisibleSHIELD skikkelig på i fronten. Da kan man jo bruke så mye såpevann man vil.. Så ikke så vanskelig ut å fjerne dekselet forann. Men tror ikke jeg tørr begynne å mekke på en ny telefon :)Kan fort gjøre mer skade enn nytte.. Lenke til kommentar
keem1 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 July?? Håper amobil skreiv feil Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ny spådom fra meg: Nokia vil starte utsendingen av telefonen worldwide om kun få dager / maks en uke. Jeg hadde rett på pris så nå skal vi se om jeg klarer å tippe riktig igjen Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ut ifra hva jeg skrev i denne posten, så vil jeg ikke akkurat kalle det en spådom... Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ut ifra hva jeg skrev i denne posten, så vil jeg ikke akkurat kalle det en spådom... Å? Så du mener det er sikkert at den vil komme den 5. juni fordi en dame fra Singapore sa det? Da får vi se om det blir akkurat den 5. da Jeg tror det blir før det. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hadde vaert sinnsykt kult og artig aa kjopt TVut kabel ogsaa kunne sett paa top gear elns paa 42 flatskjerm og brukt 3.5 jackutgangen til og koble til anlegget saa man faar bra lyd.. Det er med Tv-ut kabel Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hun dama er ikke nødvendigvis fra Singapore, men det er klart at hun er fra Nokia og at hun sier at det er launch 5. juni. Det er sannsynlig at det betyr at de begynner å sende den ut den datoen. Dermed er det rimelig baklengs av deg å "spå" at den sendes ut denne uken. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ny spådom fra meg: Nokia vil starte utsendingen av telefonen worldwide om kun få dager / maks en uke. Jeg hadde rett på pris så nå skal vi se om jeg klarer å tippe riktig igjen Ingenting hadde vært bedre enn at du/dere har rett på det Når spår du at den første telefonen vil være mulig å kjøpe i en Norsk butikk da? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) If you had any doubt about the reach of Nokia, the world's leading mobile handset maker, then check this: Nokia just announced the simultaneous June launch of its flagship N97 in more than 75 countries. Står desverre ikke om noe konkret dato, men dette er interesant med tanke på at Nokia ikke har gjort det slik før. For å kunne levere samtidig så må jo enhetene være i produksjon nå, og kanskje så lenge som 2 - 3 uker siden. Kilde: Endgadget.com Kilden er oppdatert med datoer: Update: Available June 19th for £500 sim-free in the UK or June 26th if you want it bundled with a contract. Anyone else seeing local launch dates? AKIRA Endret 2. juni 2009 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hun dama er ikke nødvendigvis fra Singapore, men det er klart at hun er fra Nokia og at hun sier at det er launch 5. juni. Det er sannsynlig at det betyr at de begynner å sende den ut den datoen. Dermed er det rimelig baklengs av deg å "spå" at den sendes ut denne uken. Jasså? Da blir det spennende å se om utsendelsene begynner akkurat den 5. Juni eller ikke. Ingenting hadde vært bedre enn at du/dere har rett på det Når spår du at den første telefonen vil være mulig å kjøpe i en Norsk butikk da? Det er vanskelig å si men jeg regner med at minst ett parti vil være i butikkene enten denne eller neste uke. AKIRAx24, det er fantastiske nyheter og mulig du har rett i at de da allerede er i produksjon Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hyggelig video som viser produksjon og pakking av N97 på fabrikk i Finland. Ikke noe made in China her i går'n. Klikk for HD. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Se der ja. Man ser til og med at den pakkes i lastebilene så da kan vi slå fast at utsendelsene allerede har begynt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå