Gå til innhold

Nokia N97 i dag?


Mr. P

Anbefalte innlegg

Hei, 10 mai sa eg ikke at eg at eg ville få den i slutten av mai

Å det stemmer, har fått bekreftet leveranse med DHL ;-)

 

www.cellgsmphones.com

 

det koster men, skal du være først så er det bare til å bla opp

 

 

 

 

 

Eg får min bekrefte neste uke ;-)

 

Go go

 

 

 

 

 

No begynner e å bli grundig lei av å vente på denne telefonen.. Kunne den ikke bare vært i butikken samme dag som den ble lansert :p

Det sa du den 10 mai også. :hmm:

Som "Symbian_Pro" sier så sa du "neste uke" den 10 mai.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde dato i slutten av mai jeg også, men i dag har leverandøren flyttet seg til starten av juni, så tviler på at det er noen som får den i mai. Men får ikke håpe det blir så veldig lenge etter, 5800 min ble borte under noe 17mai feiring, så trenger ny telefon.. nå! :)

 

Da ble min ETA endret fra 28.05 til ubekreftet 01.07!

Der forsvant mitt siste håp om levering tidlig i juni.

 

Jeg angrer på at jeg ble gadget-freak... :cry:

Lenke til kommentar

-7 minutter av mitt dyrebare liv idag-

 

Kl.1807:

Ja ikkesant :D

 

MPX har forsatt "bekreftet 03.06" og det har nylig blitt kjent at USA får den 02.06 så det er fortsatt håp for tidlig juni lansering. Jeg krysser fingrene.

:dribble: JIPPIII

 

Kl.1808 - Sjekker MPX.no: "Bekreftet 03-06-2009" - Yess!! det stemmer - Nytt lys i tunnellen :cool:

 

Kl.1809 - Avbestiller N97 White hos netshop

 

Kl.1811 - Bestiller hos MPX...plystre...plystre :love:

 

Kl.1812 - Mottar ordrebekreftelsen...nice

Kl.1812 - WHAT!! :cry: "Bekreftet levering 24-06-2009" !!!

Kl.1812 - :ohmy:

Kl.1812 - :hmm:

Kl.1812 - :no:

Kl.1812 - :nei:

Kl.1812 - :mad:

 

Kl.1813 - Avbestillt (haha...der fikk de den...!!)

 

Kl.1814 - Rebestillt hos netshop, 1000 kroner spart...

 

:thumbup:

Endret av JaNeiJo
Lenke til kommentar

 

-7 minutter av mitt dyrebare liv idag-

 

Kl.1807:

Ja ikkesant :D

 

MPX har forsatt "bekreftet 03.06" og det har nylig blitt kjent at USA får den 02.06 så det er fortsatt håp for tidlig juni lansering. Jeg krysser fingrene.

:dribble: JIPPIII

 

Kl.1808 - Sjekker MPX.no: "Bekreftet 03-06-2009" - Yess!! det stemmer - Nytt lys i tunnellen :cool:

 

Kl.1809 - Avbestiller N97 White hos netshop

 

Kl.1811 - Bestiller hos MPX...plystre...plystre :love:

 

Kl.1812 - Mottar ordrebekreftelsen...nice

Kl.1812 - WHAT!! :cry: "Bekreftet levering 24-06-2009" !!!

Kl.1812 - :ohmy:

Kl.1812 - :hmm:

Kl.1812 - :no:

Kl.1812 - :nei:

Kl.1812 - :mad:

 

Kl.1813 - Avbestillt (haha...der fikk de den...!!)

 

Kl.1814 - Rebestillt hos netshop, 1000 kroner spart...

 

:thumbup:

 

 

Hehe, litt av en aften. Jeg har også bestilt hos Netshop, ble hvit på meg, er ikke helt sikker på det valget, men artig med noe nytt. Men N97 tviler jeg ikke på. Gleder meg som en .....

Endret av roberteh
Innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quote-funksjon.
Lenke til kommentar

Hmm. Komplett hadde først satt datoen noe optimistisk til 02.05.2009 (eller rundt der). Denne ble så endret til det noe mer realistiske 26.06.2009 (ca). Nå har de endret datoen igjen til 22.05.2009. Datoen står fortsatt som ubekreftet. Hadde de virkelig fått den om bare tre dager, da skulle jeg tro at de faktisk også hadde klart å få bekreftet datoen.

 

Skeptisk som jeg er, så tror jeg at de kun farer med tøv for å få folk til å kjøpe telefonen der på tross av den forferdelige prisen de opererer med.

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=477014

Lenke til kommentar

Mulig det bare var spekulasjoner som sendte fart i det ryktet, men hvis du foretar et søk på google, så ser du at det var en god del som trodde N97 skulle komme 31. mars.

 

http://www.google.no/search?hl=no&q=%2...ia+n97%22+march

 

Det er forresten ganske komisk at Komplett har endret datoen sin igjen til 25. juni, mens mange andre (deriblant Multicom og Amentio) har endret datoen til rundt 6. juni.

Lenke til kommentar

Japp, absolutt. Jeg mener bare at det skal ikke stå på Nokias kappe at folk spekulerer i at den kommer i mars, når de selv har sagt den skal komme i løpet av første halvår. Da heter det ihvertfall ikke forsinkelse. Uansett er mobilen her snart, og det har vært lenge å vente! :(:)

 

Tolker det slik at Komplett heller ønsker å gi realistiske datoer fremfor å tjene noen få ekstra kroner på å lure kundene, som Idedata blant annet gjør (omnia HD). Bra Komplett :)

Lenke til kommentar
Mulig det bare var spekulasjoner som sendte fart i det ryktet, men hvis du foretar et søk på google, så ser du at det var en god del som trodde N97 skulle komme 31. mars.

 

http://www.google.no/search?hl=no&q=%2...ia+n97%22+march

 

Det er forresten ganske komisk at Komplett har endret datoen sin igjen til 25. juni, mens mange andre (deriblant Multicom og Amentio) har endret datoen til rundt 6. juni.

 

Hvor MPX har 03-06 bekreftet er også litt snodig.

(Og en lapp dyrere enn de andre nettbutikkene).

 

Er det for at folk skal betale den ekstra tusenlappen i håp om å få den

tidligere og ende opp med å få beskjed om at

"beklager, p.g.a noe feil blir det forsinkelse"?

 

 

 

-- I skrivende øyeblikk så jeg at de hadde forandret datoen til 24/6 og satt prisen ned noe.

Endret av keem1
Lenke til kommentar
5000,- pluss moms hos vår leverandør, bekreftet 24.06.

Lurer på om sjefen har bestilt en til meg...

Satt ned til ca. 4000,- pluss moms nå, vet fortsatt ikke om sjefen har bestilt...

Så prisen har nettopp blir satt ned fra leverandøren? Betyr det at vi kan se ytterligere prisreduskjon hos nettbutikkene?

Lenke til kommentar
5000,- pluss moms hos vår leverandør, bekreftet 24.06.

Lurer på om sjefen har bestilt en til meg...

Satt ned til ca. 4000,- pluss moms nå, vet fortsatt ikke om sjefen har bestilt...

Så prisen har nettopp blir satt ned fra leverandøren? Betyr det at vi kan se ytterligere prisreduskjon hos nettbutikkene?

Presisering: Jeg mente min arbeidsgivers leverandør (Klart Svar), altså ikke leverandøren til nettbutikkene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...