deaktivert443556 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Jeg tror ikke denne har blitt postet før. Se filmen hos Youtube Er det forresten noen andre her som har forhåndsbestilt allerede? Jeg hadde tenkt til å bestille via Amentio, hvor jeg har hatt mange gode erfaringer både privat og i forbindelse med jobb, men denne gangen gambler jeg på Multicom hovedsaklig fordi de leverer på døren. Kjørte gjennom bestilling i går. Endret 12. mai 2009 av Bradbury Lenke til kommentar
koda Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 5000,- pluss moms hos vår leverandør, bekreftet 24.06. Lurer på om sjefen har bestilt en til meg... Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Siden E52 har en ARM 11 CPU på 600mhz, så burde vell N97 sin ARM11 cpu kunne klokkes opp til 600mhz uten at det vil ta skade? Eller er det to forskjellige prosessorer? Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Er det mange som har forhåndsbestilt telefonen? Tenker litt på prisen, er det ikke en sjanse for at den går ytterligere litt ned før den dukker opp??? aanseth Lenke til kommentar
sortpus Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Bestilte den i går med levering 24.06.09. Gav 5300 kr med rebinding. Orker ikke vente et sekund lenger enn nødvendig på denne, så de ekstra kronene tar jeg. Koster å være kar som de sier Gleder meg stort, etter å ha knottet mye på den under Elektrofilmessen! Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 I så fall vil man vel i de fleste tilfeller få den nedjustert i pris? Hvis ikke har man alltids 14 dager angrerett, selvfølgelig både før og etter mobilen er sendt. Den vil uansett neppe falle noe særlig i pris fra leverandør, men alltids mulig det blir priskrig nettbutikkene imellom og at det fører til ytterligere nedgang i prisen. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Bestilte den i går med levering 24.06.09. Gav 5300 kr med rebinding. Orker ikke vente et sekund lenger enn nødvendig på denne, så de ekstra kronene tar jeg. Koster å være kar som de sier Gleder meg stort, etter å ha knottet mye på den under Elektrofilmessen! Svart eller hvit? Endret 13. mai 2009 av aanseth Lenke til kommentar
sortpus Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Bestilte den i går med levering 24.06.09. Gav 5300 kr med rebinding. Orker ikke vente et sekund lenger enn nødvendig på denne, så de ekstra kronene tar jeg. Koster å være kar som de sier Gleder meg stort, etter å ha knottet mye på den under Elektrofilmessen! Svart eller hvit? Black of course Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Bestilte den i går med levering 24.06.09. Gav 5300 kr med rebinding. Orker ikke vente et sekund lenger enn nødvendig på denne, så de ekstra kronene tar jeg. Koster å være kar som de sier Gleder meg stort, etter å ha knottet mye på den under Elektrofilmessen! Svart eller hvit? Black of course Enig, men syns nå at hvit ser fin ut også. Men er vel mest praktisk med svart. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg har også bestilt svart. Kr 5.700 inkl levering på døren fra Multicom. Skulle de sette ned prisen, så regner jeg med at de gjør dette på ordren min også dersom jeg ber om det. Dersom andre nettbutikker kommer ned mot kr 5.000 uten at Multicom endrer prisen sin i det hele tatt, da blir det avbestilling... Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hadde egentlig bestemt meg for den hvite utgaven, med sin nesten sølv-hvite fremtoning (ref. nokias lanseringsbilder). Men etter å ha studert hands-on bilder av denne, fremstår den som mere off-white for meg. Eksempler fra engadget: Flere bilder her Er det bare meg eller... Black? <----> White? Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg hadde kjøpt den hvite, uten tvil. Men, ettersom den svarte kommer først antar jeg det ikke er noe spørsmål for dere hvilken man skal bestille Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Noen som vet, eller har hørt noe om når den hvite kommer? Ikke sikkert budsjettet mitt lar meg kjøpe med en gang den slippes, fikk 20 igjen på skatten som kommer på den rundt da, men også en del ferie planer som altid blir en del dyrere enn forventet. Så dersom jeg må vente litt, får jeg kanskje luksusproblemet med og velge farge. Starte med hvit, fikk så lyst på sort... men nå .. Skulle hatt begge veit Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Noen som har en formening om hvor kjapt N97 sin browser vil kunne laste en side i forhold til opera 9.5, safari eller Pre sin browser.. Sett endel tester og Pre er overlegen kjapp, og safari på iphone går kjappere enn opera på touch pro.. Valget blir lettere vist N97 kunne være i nærheten av hastigheten til Palm Pre, noe som straks blir vanskelige siden to helt forskjellige CPUer.. Men men! På Elprice kan man velge mellom hvit eller svart, med samme forventet leveringstid.. Så kan jo hende Hvit kommer samtidig.. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg hadde kjøpt den hvite, uten tvil. Men, ettersom den svarte kommer først antar jeg det ikke er noe spørsmål for dere hvilken man skal bestille Hvor har du det fra at den svarte kommer først? Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Trekker det tilbake, var visst endring på den fronten siden sist jeg sjekket. Så bra, da har vi forhåpentligvis begge fra dag 1. Må si jeg synes den hvite er absolutt finest. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Godt å se at prisen fortsetter å krype sakte men sikkert. Nå kan man få en N97 til 5497kr Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Bare synd Nokia har valgt en litt slapp cpu. Men ellers så kan det bli en fantastisk telefon Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det som irriterer meg mer enn at CPUen er dårlig er at GPUen er fraværende. Det er virkelig synd på en mobil som denne. Selv om jeg sterkt misliker CPU-valget til Nokia mener jeg CPUen har fått unøvendig mye pepper. Den er tross alt kraftigere enn noen annen Nokia som allerede finnes i butikkene og E71 f.eks. er jo alt annet en treg. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Så kanskje litt tregt ut når han scrollet nedover i programmlisten. I følge Symbian-Freak er N97 treg. Hva vil dette si, hvor dårlig er denne prosessoren??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå