ferrek Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Da er den lagt inn i Expert sitt system også, med en pris på 7599,-. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg var egentlig litt overrasket over at Amentio ikke var med her, men et søk på siden deres viser at de faktisk selger den til kr 6760. Lurer på hvorfor den ikke er med på prisguiden... Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hmmmm, Nokia N97, Touch Pro2 eller Palm Pre.. blir vell den som kommer først som blir kjøpt, Hvit Nokia N97 er absolutt fristende, ser knall bra ut.. Må ut med circa 7000 for en slik sak, det er jo sykt mye penger for en mobil.. men verd det, hehe Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Syns den hvite utgaven av N97 er dritpen. Men er det ikke andre enn meg som er redd for at hvit blir fort stygt? Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Desverre den sorte som kommer først :/ Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 26. juni 2009 er bekreftet! Har hørt denne datoen før faktisk. Var vel en eller annen Nokia person som uttalte seg om akkurat denne datoen. Det at Netshop nå har samme dato som "Bekreftet" gjør det rimelig klart at dette er dagen man bør merke seg på kalenderen. Selv kommer jeg ikke til å betale over 6000kr for denne. Da står jeg ganske enkelt over. Den koster ikke mer enn 4800kr i England. Regner uansett med en prisreduksjon relativt kjapt. (Skal foresten ha den i svart om jeg kjøper. Selv om den hvite også er utrolig lekker:)) Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ingen tvil om at denne og Samsung Omnia er hete alternativer..Det jeg lurer litt på er om Nokia sin telefon er like dårlig laget som resten av telefonene deres)(bortsett fra 8000 serien) Altså kjip billig lett plastikk og slark... ??? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 I starten siklet jeg veldig på den hvite, men i dag hadde jeg valgt sort. EldarH: Jeg har og tenkt tanken at den hvite kan bli fort stygg etter litt bruk ja. Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Da er endelig N97 kommet inn i produktsortimentet på Nokia's sider: Nokia N97 landing... Endret 4. mai 2009 av JaNeiJo Lenke til kommentar
dotmp3 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Gleder meg til denne kommer Har ikke lest hele tråden, men er det noe informasjon ang. tastene æøå? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Den jeg så på Elektrofil for en ukes tid siden hadde æøå. Så det er nok i boks! AKIRA Lenke til kommentar
dotmp3 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Så bra! Da er det bare å vente da Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Fikk dette svaret i dag fra en nettbutikk Hei. N97 var forventet inn 02.05.09 men vi har desverre ikke fått den inn på lager enda. Så fort vi får ny dato på dette så vil datoen på produktet bli oppdatert. Er den ikke så langt unna alikevell???? Lenke til kommentar
junkish Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) trooor det er feil dato, de har sagt 26 juni før ovar alt. men lov å håpe da den kan forhåndsbestilles på den svenske nokia siden nå. til 8000 svenske kr Endret 5. mai 2009 av junkish Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Fikk dette svaret i dag fra en nettbutikk Hei. N97 var forventet inn 02.05.09 men vi har desverre ikke fått den inn på lager enda. Så fort vi får ny dato på dette så vil datoen på produktet bli oppdatert. Er den ikke så langt unna alikevell???? Komplett.no, går jeg ut ifra. La meg oversette svaret fra dem. Vi vet ikke nøyaktig når den kommer på lager, så vi satte bare en tidlig dato for å få folk til å tro at de får telefonen først dersom de forhåndsbestiller hos oss. Siden vi tilbyr denne telefonen til blodpris er vi tvungen til å benytte oss av slike triks. Vi kommer til å la denne datoen stå helt til vi vet NØYAKTIG når vi får den på lager. Edit: Amazon.co.uk har den ikke i sortimentet sitt engang, så jeg vil tro at det vil ta mer enn et par dager før den havner i norske butikker. Endret 5. mai 2009 av Bradbury Lenke til kommentar
junkish Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 hahaha:P tror nesten det ikke er kødd en gang Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 MPX hevder å ha N97 på fjernlager... med leveringstid 2-4 dager... http://mobilen.no/wip4/forhaandsbestill-no.../d.epl?id=36530 Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Og slik har det stått i snart en uke på siden deres. Spør du meg er det bullshit alt sammen. Useriøst av MPX! Lenke til kommentar
junkish Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 vell, den kommer når den kommer. har nesten på følelsen den kommer før 26 juni nå as Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå