Mr. P Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 http://www.mad4mobilephones.com/images/nokia-n97-phone.jpg Bilde??: http://www.mad4mobilephones.com/images/nokia-n97-phone.jpg Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Stemmer det, N97 er akkurat lansert. Specmessig ser det jo OK ut. http://www.nokia.com/A4136001?newsid=1274500 Endret 2. desember 2008 av knutaj Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Denne så ikke dum ut . Noen som vet hva oppløsningen på skjermen er? Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 640*360 i 16:9 format.... Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Var litt kjapp ser jeg..: "It features a 3.5 inch (360 x 480 resolution) touchscreen with haptic feedback, 5 megapixel camera (with Carl Zeiss optics and dual LED flash), A-GPS and compass sensors, comprehensive connectivity options (WiFi, tri-band HSDPA, Bluetooth and USB), and 32GB of internal flash memory. Read on for more." http://www.allaboutsymbian.com/news/item/8...ith_QWERTY_.php Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Denne så veldig bra ut . Bare synd stylus pennen ikke er innebygget , nå er det heldigvis ikke sikkert man trenger den da . Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Spennende, men jeg er fortsett skeptisk touch interface for S60. Trenger å teste det selv hvertfall før jeg går til innkjøp av en Nokia med touch skjerm. Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Ser ut til at sparegrisen må tas i bruk igjen her... Vanskelig å si når den blir tilgjengelig her i Norge.. Synes Nokia generelt er ekstremt trege på å få telefoner ut i butikk etter en lansering, som i dag... Men i disse juletider er det jo alltids lov å tro på nissen Lenke til kommentar
Zirkey Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ser ut til at sparegrisen må tas i bruk igjen her...Vanskelig å si når den blir tilgjengelig her i Norge.. Synes Nokia generelt er ekstremt trege på å få telefoner ut i butikk etter en lansering, som i dag... Men i disse juletider er det jo alltids lov å tro på nissen Tenker vi får se denne neste jul jeg, kjenner jeg Nokia rett. Men det står at den er forventet første halvdel 2009 med en pris på 550 Euro uten skatter og avgifter, tipper jeg en pris på rundt 6500kr. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Denne såg jo ikke så verst ut. Håper byggekvaliteten blir bra på den. Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Tenker vi får se denne neste jul jeg, kjenner jeg Nokia rett. Men det står at den er forventet første halvdel 2009 med en pris på 550 Euro uten skatter og avgifter, tipper jeg en pris på rundt 6500kr. Kan nok drøye litt før man får se den, men det skyldes nok i hovedsak at en del nye services også må være på plass ved lansering. Skal jeg gjette, vil jeg tro den kommer til Norge en gang på tidligsommeren. Hva pris gjelder, ser jeg amerikanske nettsteder hevder den blir $200 billigere enn Xperia. Med tanke på at nettbutikker stort sett selger telefoner for under veil. pris, vil jeg anta ca 5000 kr ved lansering. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Se her ja, ikke verst ikke verst. Nå er det bare å spare både penger og tid. Må vel vente til sommern før vi ser noe til denne antar jeg. Tykkelsen var ikke så fin, men ellers er det jo en helt utrolig enhet. edit: Livebilder her http://www.phonescoop.com/articles/article...=241&p=1784 Endret 2. desember 2008 av arehei Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Blir nok min nye fon detta... Men er spent på hvor rask denne blir og programvare utgivelsen siden det bare er nokia som pusher Symbian om dagen... Men virket spennende speielt dette vidget greiene! http://gizmodo.com/5100707/nokia-n97-unvei...ies-touch-phone http://www.youtube.com/watch?v=2O2Li74EYew Hadde den bare blitt så så rask som i videoen... Lenke til kommentar
poe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Tenker vi får se denne neste jul jeg, kjenner jeg Nokia rett. Men det står at den er forventet første halvdel 2009 med en pris på 550 Euro uten skatter og avgifter, tipper jeg en pris på rundt 6500kr. Kan nok drøye litt før man får se den, men det skyldes nok i hovedsak at en del nye services også må være på plass ved lansering. Skal jeg gjette, vil jeg tro den kommer til Norge en gang på tidligsommeren. Hva pris gjelder, ser jeg amerikanske nettsteder hevder den blir $200 billigere enn Xperia. Med tanke på at nettbutikker stort sett selger telefoner for under veil. pris, vil jeg anta ca 5000 kr ved lansering. Er det snakk om S-60 touch, eller det nye symbian touch? Men hvor er space-tasten? Og ellers er vel ikke specsa noe å hoppe i taket over? Men utseende var et stort løft fra Nokia. Men all erfaring sier at dette blir knirking og knaking og plastic fantastic feeling, la oss håpe jeg tar feil. Prismessig er det veel i tidligste laget å spekulere så veldig? Tipper X1 vil være langt rimeligere når denne en gang kommer på markedet. Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Space er 3. knapp fra høyre... Etter som jeg har forstått så er det s60 touch. Får håpe denne blir bedre enn x-1, for den var veldig kranglete å bruke. Veldig treg, og ikke så smooth som de skulle ha det til... Lenke til kommentar
poe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Space er 3. knapp fra høyre... Etter som jeg har forstått så er det s60 touch. Får håpe denne blir bedre enn x-1, for den var veldig kranglete å bruke. Veldig treg, og ikke så smooth som de skulle ha det til... Synd, jeg hadde virkelig sett frem til symbian touch. Og til dere som synes stylus er fyfy. Hvis man skal bruke telefonen til noe mer seriøst enn å spille musikk eller å se på bilder, er stylus et must. Så et kombinert UI, ala' X1i er det som vil være fremtiden. Man bruker tommelen til de vanlige funksjonene, men skal man arbeide med f.eks tekstbehandling, regneark etc., så vil stylus være et absolutt must. Jeg opplevde x1 langt fra kronglete, men så har jeg erfaring med windows mobile fra før. Synes egentlig der er litt merkelig at folk, og da spesielt de som har brukt s-60, ikke skjønner at når man snakker om et helt nytt os, så er det selvfølgelig påkrevd med en tilvenningsperiode. Går man fra Windows til Linux så sliter de aller fleste i begynnelsen, men når man behersker Linux, ja da åpner det seg en ny verden Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er det snakk om S-60 touch, eller det nye symbian touch? Men hvor er space-tasten? Og ellers er vel ikke specsa noe å hoppe i taket over? Men utseende var et stort løft fra Nokia. Men all erfaring sier at dette blir knirking og knaking og plastic fantastic feeling, la oss håpe jeg tar feil. Prismessig er det veel i tidligste laget å spekulere så veldig? Tipper X1 vil være langt rimeligere når denne en gang kommer på markedet. Skal kjøre S60 5th edition. Det som gjør meg skeptisk. Utfra bilder ser det ut til å være mye plast, det er dog lov å håpe at det likevel er grei kvalitet. Særlig med tanke på at vekta er på hyggelige 150 gram. Tror nok N97 selger flere ganger så mange eksemplarer som "floppen" X1 uavhengig av pris. Stort volum, knallhard konkurranse samt at det er en egenprodusert telefon vil nok gjøre sitt for at prisen likevel blir konkurransedyktig. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Æsj. N97 med S60v5 eller TouchHD med Android. Hvordan skal jeg klare å velge? Lenke til kommentar
poe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Tror nok N97 selger flere ganger så mange eksemplarer som "floppen" X1 uavhengig av pris. Morsomt å se at du kaller X1 flopp. Hva begrunner du det i? Æsj. N97 med S60v5 eller TouchHD med Android. Hvordan skal jeg klare å velge? Kjøp deg en X1, så installerer du et TouchHD panel, og et s60v5 panel, så får du både i pose og sekk Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Uansett hva jeg velger skal den være fri for WM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå