ImNotHere Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Et bilde av Havstein kirke i Trondhheim tatt tidligere i høst. Har dratt en del i spakene i Lightroom og tatt bort all støyfjerning for å bruke kornene som en effekt. Ble det for mye av det gode? Andre kommentarer? f8.0, 50mm edit: Ny versjon med bla. litt flere fugler. Synes dette bildet fungerer ganske bra nå (bortsett fra at himmelen er litt utbrent ser jeg nå.. bildet er redigert på en gammel CRT skjerm og nå ser jeg det på en nyere LCD skjerm, får fikse det senere) Klipp-og-lim-lek i photoshop. Litt for mye av det gode? Endret 5. desember 2008 av ImNotHere Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 syns effekten fungerer veldig bra her, fuglene over kirken forsterker bildet godt. Har ikke villet gjort noe mer med dette bildet, en å klappe seg selv på skuldrene. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Det ser virkelig gammelt og skummelt ut. Liker det. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Du har virkelig fått fram en creepy stemning her. Bra bilde. (Heller det forresten litt mot venstre?) Lenke til kommentar
ImNotHere Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Aiaiai.. ser ut til at jeg har falt av min egen kjepphest, bildet er nok ikke helt rett nei. Ikke mye, men det vises hvis man studerer vinklene litt mer inngående. Ellers så ville jeg gjerne hatt bitte litt mer himmel og litt mindre åker, men det fikk jeg ikke med da jeg tok bildet. Ellers; takk for tilbakemeldingene! Lenke til kommentar
Carny Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg syns du har dradd litt for mye i spakene. Gresset i forgrunnen ser litt merkelig ut. Himmelen får litt for mye korn, og for meg ser det ut for at kornene har blitt lagt til i ettertbehandlingen. Det virker, for øvrig, litt "tungt" på venstre side. Ellers syns jeg det var et kult motiv, og det tar seg godt ut i S/H -dog føler jeg fuglene "gjør" bildet. Idèelt sett hadde jeg likt å sett et par-tre flere fugler. Ellers er andre "feil" allerede blitt påpekt. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Herlig skummel stemning. Synes du skal være meget godt fornøyd med formidlingen av det. Det eneste jeg gjerne ville prøvd er en litt annen crop hvor det blir mindre av forgrunnen. Lenke til kommentar
tor-ivar.hals Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Likte bildet, og stemningen veldig godt :-) Flott bilde. Synes ikke det gjorde noe med mye forgrunn... passet godt til dette bildet. Men enig, det ser ut som det heller litt for meg også... :-) Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Spooki, likte bildet. Kanskje litt mye forgrunn? Taket ser ut til å være i vater, men tårnet er ikke i lodd. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Mer i lodd her hvertfall. Gi meg beskjed om du ønsker min versjon fjernet. Lenke til kommentar
ImNotHere Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Har sett litt mer på bildet nå og synes støyen er litt for fremtredende. Er også enig med Carny i at det er fuglene som gjør dette bildet. Er fristet til å manipulere inn noen fler for å se hvordan det arter seg. Takk for forslaget ditt chris300. Bildet fikk en bedre balanse med mindre åker i front, men er litt usikker på om jeg liker det for det. Jeg er en fan av 1x1 formatet og bildet mistet en del forgrunn. Skulle ideelt sett hatt ei kråke eller to på åkeren da bildet ble tatt, gjerne sittende på en skjev gravstein.. og nok en gang, takk for alle tilbakemeldingene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå