Gå til innhold

Total War: Går ikke å "retraine" unitsa mine

Anbefalte innlegg

heisann.

Det har seg slik at når jeg produserer units så er det noen som trenger å bli retraina etter jeg har lagd dem, men de oppgraderer seg ikke når jeg har gjort det. og de står i den retrain ruta hele tia.

i tillegg har jeg et forfordelig problem med at Kapteinene mine og en general blir rebeller :p litt små irriterende

takker for all hjelp :)

Endret av CThomassen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
heisann.

Det har seg slik at når jeg produserer units så er det noen som trenger å bli retraina etter jeg har lagd dem, men de oppgraderer seg ikke når jeg har gjort det. og de står i den retrain ruta hele tia.

Kan det være at du har pengeproblemer, hvis du ikke har råd til å oppgradere dem vil de bli stående i byggekøen din.

Hvis det er sånn at enhetene dine har behov for oppgradering med en gang de blir bygd så er du muligens offer for en feil med spillet, hvor erfarings- og utstyrsbonuser har en tendens til å forsvinne hvis du har loadet et spill hvor enhetene allerede stod i byggekøen. Når jeg loader et spill går jeg som oftest gjennom alle byggekøene og sjekker dem.

Lenke til kommentar

Det er absolutt ikke et pengeproblem hvor jeg har omtrent 10-20000 + etter hver runde og har mer enn 400.000 tilsammen :p

men fant ut at det ikke skjer hvis jeg tar 3 stk samtidig, men vis jeg f. eks tok 2 dismounted knights og 1 archer. (da archeren trengte oppdatering neste runde) menmen, er ikke et megaproblem :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Tror det er en bug, har hørt om den før. At de ikke får den armor levelen de skal ha. Har du oppdatert til siste patch?

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...