Gå til innhold

60 GB til helvete, dermed kun 2 usb porter

jespah

Anbefalte innlegg

Hvorfor vet jeg ikke, men får beskjed om at det ikke går hvis jeg prøver. Har prøvd dette selv da min 60GB streika. Gjett om jeg var glad for at jeg også tok kopi av savegames å la dem på en minnepenn, hadde jeg ikke gjort det hadde jeg mistet alt jeg hadde gjort. Helt enig med deg at det er teit at det ikke fungerer på den logiske måten.

Så glad kunne jeg vært og om jeg faktisk hadde fått lov til å kopiere savegames til World Tour. Menmen, flaks i uflaksen er nå at World Tour fortsatt er nytt slik at jeg ikke hadde rukket over SÅ mye som om noen uker f.eks.

Når jeg får tilbake en ny 60GB tenker jeg å bytte ut harddisken på denne med en større, kanskje 250 slik du har. Er det noen kriterier som stilles til harddisken? Leste noe om at PS3'en ikke tålte 7200rpm, stemmer det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som Alinoe sier så tåler PS3 fint 7200rpm. I starten var det ikke så mye å hente på ytelse. Men senere tester har vist at kopiering, installering og loading går kjappere med 7200rpm vs 5400rpm. 7200rpm lager selvsagt litt mer lyd, men det er så fantastisk lite at det du hører ikke disken uansett (Samsung: 5400rpm - 22db vs 7200rpm 27db).

Så jeg anbefaler deg å gå for en Samsung 250GB 7200rpm, denne får du for under 600kr.

Lenke til kommentar
Oooh, kan du vise meg en av de nye testene? Nå angrer jeg nesten litt på at jeg kjøpte en 5400rpm 320gb.

Husker ikke hvor jeg fant de nyeste testene. Men har også hørt det fra folk på forum som har testet og merket større forskjell nå enn i starten. Du får bare søke etter 5400 7200 PS3 test på google. Det varierte fra spill til spill hvor mye det hadde å si. Men hadde jeg ikke hatt 5400rpm disk fra før hadde jeg uten tvil kjøpt 7200rpm nå. Koster ikke akkurat mye mer, og litt forbedring er tross alt forbedring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...