Petaaar Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Hei, sitter og vurdere tvkort til htpcen, vil slippe billigst mulig unna, men må være bra bilde, vet om Digital Everywhere FloppyDTV-S2 kortene, men hva med TerraTec Cinergy S2 Endret 2. desember 2008 av Nokia_dell Lenke til kommentar
chirsso Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei, sitter og vurdere tvkort til htpcen, vil slippe billigst mulig unna, men må være bra bilde, vet om Digital Everywhere FloppyDTV-S2 kortene, men hva med TerraTec Cinergy S2 Så vidt jeg har skjønt gir begge alternativene like bra bilde hvis du har en nokså ny og oppdatert PC. Firewire (Digital E..) gir visstnok en jevnere strøm enn PCI (TerraTec) hvis prosessoren jobber med flere ting samtidig. Jeg har ikke prøvd noen av dem. Jeg harDigital E.... på ønskelista til jul. Får jeg den ikke vil jeg vurdere den noe billigere løsningen fra TerraTec. Husk at du her må ha to kortplasser ledig og at du må kjøpe tillegsmodulen også. CAM må man ha uansett hvilket man velger. Her er en del info om begge alternativene. http://avforum.no/forum/search.php?searchid=3057127 http://avforum.no/forum/search.php?searchid=3057133 Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Terratec sitt kort virker i linux/mythtv i motsetning til FireDTV kortet. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Terratec sitt kort virker i linux/mythtv i motsetning til FireDTV kortet. det er bra,, men jeg skal nok kjøre mediaportal på den via win xp Lenke til kommentar
Reshey Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Terratec sitt kort virker i linux/mythtv i motsetning til FireDTV kortet. Kan en bruke Terratec sitt kort i mythtv for å se HD tv fra Canal Digital kabel? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Er en tråd @ MSPC.no som viser at HD via Digital Everywhere ikke funker som det skal, noe det gjør med TerraTec kortet (@XP+MediaPortal) Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Er en tråd @ MSPC.no som viser at HD via Digital Everywhere ikke funker som det skal, noe det gjør med TerraTec kortet (@XP+MediaPortal) hva hvis jeg har vista da? funker begge der? er digital eveywhere kortet så mye bedre at det er vert det prismessig, hørte på mspc at mp ikke støttet terratec kortet med kortlesere, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå