Giallorossi Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Regner med at DFI ikke er den Hovedkort-produsenten nettbutikkene tjener mest på, derfor velger de (Etter masing fra forbrukere om å ta inn igjen DFI) å ta inn relativt få antall. Endret 19. februar 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Da er mitt Silverstone Sugo Kabinett tilsalgs, forhåpentligvis kommer et nytt (lite) prosjekt opp etterhvert Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Da var 1 stk DFI LanParty DK X58-T3eH6 bestilt fra komplett, til den fine sum av 1100 kr Så da får jeg vel legge denne tråden i mine innlegg, og kanskje det kan bli litt aktivitet her igjen? Noen som har noen erfaringer med dette kortet, overklokking etc? EDIT: Da var hovedkortet mottatt og satt inn i pcn min. Etter en bios oppdatering var jeg klar til å starte å overklokke. Tok litt tid å bli vandt til biosen, men syns den er mye bedre enn den jeg hadde på mitt asus hk. Eneste negative er vel at jeg syns det overvolter litt mye under load. Satt 1.275v i bios, men cpu-z viser 1.31v Her er da resultatet så langt: 4.1GHz stabilt i prime95 i over 2 timer Endret 26. juni 2010 av henrikw92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå