cd32 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Fikk litt småproblemer med min Diamond, og valgte og kjøre en hard reset (noe jeg har gjort før) MEN etter dette har jeg ikke lenger mulighet til og endre "inndatametode" Jeg må skrive mail/sms/mms og alt annet som krever tastatur med KompaktQWERTY! noe jeg bare ikke takler.. Jeg vil ha tilbake mobiltastaturet, men jeg får heller ikke gjort endringer i registeret.. Det virker rett og slett som jeg ikke har adm. rettigheter lenger.. Jeg har oppdatert rom, uten at det gjorde noe fra eller til.. Trenger hjelp.. Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Fikk litt småproblemer med min Diamond, og valgte og kjøre en hard reset (noe jeg har gjort før) MEN etter dette har jeg ikke lenger mulighet til og endre "inndatametode" Jeg må skrive mail/sms/mms og alt annet som krever tastatur med KompaktQWERTY! noe jeg bare ikke takler.. Jeg vil ha tilbake mobiltastaturet, men jeg får heller ikke gjort endringer i registeret.. Det virker rett og slett som jeg ikke har adm. rettigheter lenger.. Jeg har oppdatert rom, uten at det gjorde noe fra eller til.. Trenger hjelp.. Jeg endrer tastatur ved å trykke på den bitte lille trekanten, ved siden av tastaturet ikonet, når jeg er inne på meldinger. Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg endrer tastatur ved å trykke på den bitte lille trekanten, ved siden av tastaturet ikonet, når jeg er inne på meldinger. Takk! Så enkelt at det ble vanskelig.. Tror kanskje jeg har gjordt dette før, men var så sikker på at jeg måtte gjøre det på instillinger/inndata.. ..nå skal det soves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå