lektroluv Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 A Spanish Sony exec has gone on record to state that Polyphony Digital's Gran Turismo 5 – arguably the PlayStation 3's most-wanted game – will be releasing at Christmas. In 2009. Sony's chief executive in southern Europe, James Armstrong, told Spanish newspaper Il Finaciero: "For next year, the chief executive of Sony Computer Entertainment for southern Europe said that they are developing a new game thriller, in which the player may be designing their own history, and the new version of Gran Turismo, which will arrive at Christmas." Will Freeman, over on trade mag MCV, thinks that, if true, the news suggests "a summer 2009 release in Japan, with the US and Europe seeing the game hit retail in the weeks leading up to the festive season in the same year." http://www.techradar.com/news/gaming/gran-...hristmas-489813 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jau!! Viss du ikke eier en PS3 i 2009 da er du ikke riktig vel bevart altså.. Med titler som GT5, Killzone 2, (kansje) Uncharted 2, Heavy Rain (kansje) og kansje fler titler som jeg ikke har nevnet! Snart tror jeg at jeg går over til Sony fordi dem ser ut som å få ut masse storspill, mens MS har bare Alan Wake som pirrer meg... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Må ikke glemme God of War 3 som mest sansynlig kommer til å lurke rundt juletider neste år. Så hvis GT5 og God of War 3 kommer ut neste år. Så er jeg storfornøyd. Uncharted 2, Killzone 2, Heavy Rain og en ratchet and clank oppfølger vil da bare være en god bonus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 2009? Dette spillet bør være bra. GT4 er jo 4 år gammelt Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har ingen forhåpninger asså. Syns Race Driver: Grid var såpass perfekt bilspill at det skal bli vanskelig å overgå. Dem må ihvertfall justere mye fra Prologue ihvertfall sånn som lydene fra bilene og fysikken. Og vi trenger skademodell ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har ingen forhåpninger asså. Syns Race Driver: Grid var såpass perfekt bilspill at det skal bli vanskelig å overgå. Dem må ihvertfall justere mye fra Prologue ihvertfall sånn som lydene fra bilene og fysikken. Og vi trenger skademodell ! Samt drifte "mod", noe ala Need For Speed Underground 2, litt enkel arcade style. I tillegg til det mulighet for og trimme biler med effektanlegg som er lisensierte (merker som Sparco, HK, osv) Kun bruk av deler som eksisterer, samt et enormt utvalg. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) GT5 satser da på realisme noe GT serien alltid har gjort. Kjørefysikken blir nok ikke annerledes enn at det skal komme skademodellering. Trimming og at du kan kjøpe bedre deler var det i GT3 og 4, så det blir nok det nå også. Top Gear har vel kåret det til verdens beste bilspill, samt VG. Husker ikke navnet på'n, men det eneste som manglet i følge krølltoppen var at man kunne kjenne at man ble smadret inn i en vegg når man kræsjet Endret 2. desember 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kjørefysikken blir nok ikke annerledes enn at det skal komme skademodellering. Skulle det ikke komme en oppdatering i år for GT5 prologue som skulle inneholde skademodellering? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kanskje 09 blir året da jeg kjøper mitt første Gran Turismo. Virker unektelig lekkert. Men er uaktuelt uten skademotor. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvor det blir av datoen tittelen nevner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå