t(o_O)t Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 ja, hater massing, gjør det ALDRI (utenom en sjelden gang i nødstilfelle ) En god mix er jo det beste Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 hehe føler at det skle ut litt her fra det jeg spurte om, men det er i grunn bare bra, masse nyttig å få med seg. Men et ordentlig nybegynner spørsmål til da. Har lært meg litt mer nå, blitt litt flink til å få opp levelen på heroen relativt fort etc. Så da er det på tide med et nybegynner spørsmål igjen Alltid når jeg møtter en annen hær head to head så taper jeg. Er det noen spesiell rekkeføøge man bør angripe, bør jeg gå for heroen først? Er det lurt å ha hæren min delt inn på en del hotkeys? Angripe en hver, alle på en? hva er bra?? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Igjen: jeg er ingen god spiller (er lvl 10), så dette blir med mine erfaringer: du bør ha hæren delt inn på hotkeys, jaffal ha grunnhæren på én så du kan hoppe fort til helten(e) dine... har du mange forskjellige kan det være kjekt å dele mellom de som skal i frontlinja og de som skal stå lenger bak, del disse inn i hver sine grupper... når jeg kommer til store slag bruker jeg som regel move-attack-kommandoen (A og så klikke på bakken dit de skal angripe) til å bjynne med for så å gå løs på microen... men dette er bare sånn jeg gjør det, om det er utbredt aner jeg ingenting om... Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 så du klikker ikke på en og en? Trykker bare på attack midt i mølja? Men har du heroene som egen hotkey? Eller hero i en gruppe som hotkey? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 jeg pleier å ha helten inni ei gruppe, ja... bare pass på at du ikke slenger en caster-helt i fremste rekka, lixom... med move-attack så angriper de alle i veien, hvis jeg trenger dem til å plukke ned en helt for eksempel så force/focus-attacker jeg, selvfølgelig... pass gjerne på å fjerne auraer så fort som mulig... focusfire er kjekt når jeg for eksempel har massevis av air og motstander har massevis av anti-air, for å forhindre for mye skade... men dette må du prøve og feile med, hvilke enheter hva passer på og sånt... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 dryads er jo mye bedre enn archers, archers blir jo voldtatt av meele units (spes. footmen med defend ability) archers er lettare å drepe enn dryads, men når du måter ein som har eindel footies så kjem micro inn(focus på andre units enn footies) også har du nokre hunts bears som klenger til footies uansett kva du gjør så vil du nok tape mot ein god human spelar....kanskje om du overrasker han med nokre aows så får du ein sjanse Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 siDDIs: bruker du aow's i angrep? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 av og til, men prøver å la være men mot orc hardtechere så pleier eg å gå mange aows.....finst ikkje ein plass i verda om det går ann å slå orc idag uten aows Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 hmm... jøss... har liksom aldri likt det, jeg... men det blir vel som sagt kanskje slutt på det i TFT når NE har MGer... fant forresten ut igår at orcs ikke liker gargoyles... vi var fire orcs mot fire UD... shait som vi slet når tre av de bjynte med garger... Lenke til kommentar
Aquilla_Greyf0x Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 ooooooooye ellllllsker aowpro's i angrep aowarchers funker ganske bra (med natures blessing seff) Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 nytt nybegynner spørsmål. Har blitt kicka ass på en del ganger på battle.net hvor folka har lagd mange sorceress. Tenkte jeg skulle prøve det jeg også, men de tåler jo ikke en dritt, så jeg holder meg til footmen inntil vidre. Er det noe jeg gjør galt? Fikk hvertfall ikke noe særlig tess av de! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 mass-sorceress krever bra micro, skal du bruke dem ordentlig så bruker du jo poly til du bli blå i fingrene... da må du til med hurtigtaster... en AM med brillianceaura er også greit å ha med da, ettersom poly tar mye mana... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå