RBW Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Les mer Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvordan bestemmes det hvem som skal vinne? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Åhhhh, denne premien vil jeg vinne! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har faktisk det der skjermkortet, og har ingen planer å kjøre sli så står over å sende inn svar. MEN FET PREMIE HW.NO! Lenke til kommentar
Locci Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Bare meg eller er det feil dato? Ah. Fant ut av det, skal dog ikke gi noen hint Endret 1. desember 2008 av Loc Dogg Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Bare meg eller er det feil dato? Ah. Fant ut av det, skal dog ikke gi noen hint Ehm... jeg har også følelsen at det er feil dato... EDIT: Fant ut av det. Endret 2. desember 2008 av Thurloc Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Gi opp, dette er så godt som mitt Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 1 dag feil på datoen? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Pfff, denne er min! aldri vunnet noe i hw/tek nettverket så syns jeg fortjener denne Lenke til kommentar
h00cH Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Synes det var mer feil med siste spørsmålet (om man skal tro en annen, troverdig side Lenke til kommentar
Globe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kjøpte i høst en fet 24" whide skjerm på tilbud, uten å tenke på at systemet mitt faktisk også må klare å kjøre spill i 1900x1200 oppløsning for at det ska bli brukbart Det har ført til oppgradering av både HK,CPU og RAM. Mangler bare skjermkortet. Har vert kjempe snill i år! *Krysser fingrene* Hihi Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Håper jeg også. Har svart, det greie alternativer. Google <3. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Hvordan bestemmes det hvem som skal vinne? Vi har et konkurransesystem som trekker en tilfeldig vinner omtrent halvparten av gangene, restene av gangene trekker det meg.. Neida, men det er et system der jeg bare velger hvor mange vinnere jeg vil ha blant de som har rette svar og så kommer systemet opp med et navn. Vil du ha mer detaljer så er det nesten drift som må svare. 1 dag feil på datoen? Skulle ikke være det, men jeg har et eget talent for å rote til konkurranser så bare send meg en PM hvis du fremdeles mener det er noe tøys. Synes det var mer feil med siste spørsmålet (om man skal tro en annen, troverdig side Hrmf... ok, hehe. Samme gjelder deg, send meg en PM hvis du mener det er noe krøll, så sjekker jeg opp. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Fin premie og greie oppgaver. Me like. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 hehe måte faktisk måle kjapt lengda på kortet eg har før eg svarte Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 DO WANT! Skulle nesten DDOS'a hele siden, slik at ingen andre får besvart. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er det bare meg eller har vi ikke fått informasjon om hvem som vant i går? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er det bare meg eller har vi ikke fått informasjon om hvem som vant i går? Mener jeg leste at det kom en gang i uken Lenke til kommentar
Lego Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Står øverst i artikkelen: Som i fjorårets julekalender presenterer vi også i år en ny konkurranse hver dag i adventstiden, hvor du kan vinne fine premier. Vinnerne av konkurransene blir offentliggjort i en ukentlig artikkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå