TST Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Hva menes med årets modell? (Har vært bytte i år) Burde ikke være tvil om hva spørsmålet er Jeg ser ikke hvordan spørsmålet kan mistolkes. Det er da spill til alle plattformer der Nei, som det fremgår tydelig, er premien Tomb Raider: Underworld og Infinite Undiscovery på Xbox 360. Alle kan vel bare svare en gang? Er vel ikke sånn at noen kan sende inn svar 2000 ganger sånn at de vinner? Håper i hvert fall ikke det. Det står jo til og med under svarfeltet at man bare kan svare en gang... Nei, det står ingen slik informasjon under svarfeltet på Gamer.no. Det som er sitert av en annen person her er ikke hentet fra Gamer.no. Men jeg skal legge inn noe tilsvarende nå, og samtidig fikse en bug som gjør det mulig å registere flere svar på samme e-postadresse. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det er da spill til alle plattformer der Nei, som det fremgår tydelig, er premien Tomb Raider: Underworld og Infinite Undiscovery på Xbox 360. Jeg tenkte på at Infinite Undiscovery kommer til flere plattformer, altså som svar til et av spørsmålene. (Det kommer til flere plattformer, helt sant! Så det er bare å svare det på spørsmålet.) Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg har deltatt i denne konkurransen, men hvis broren min også har deltatt i konkurransen (bor i samme hus) og jeg ikke veit noe om det, blir svarene mine annulert da? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Reglene gjelder de som bor i samme husstand som en i tek.no-nettverket. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ahh, missforstod jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg