TST Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 I god tradisjon teller vi ned til jul i form av daglige konkurranser. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er litt keen på et adventure/action/gåteløsing/plattformspill.. I can has? Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Tomb Raider Håper jeg vinner det Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Juks og fanteri, hvor er konkurransen for i går? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jøss, er det juks med en ny luke hver dag i en julekalender? Hadde inntrykket av at det var hele poenget, jeg. Her er gårsdagens oppgave, forresten. Vinnerne annonseres hver mandag, som det står i saken. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Elsker at dere gjør dette, Gamer! Vi har høsten til å slippe ut spillene, og vinteren til å skaffe oss spillene! Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Synd jeg ikke har eksboks Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 uhm, hvorfor ikke noe PC spill å vinne? ikke alle som har Xbox vettu apoligize Lenke til kommentar
FredyZoR Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 uhm, hvorfor ikke noe PC spill å vinne? ikke alle som har Xbox vettu apoligize alle kjenner vel noen med en XBox, da får man jo en gratis gave ^^ men jeg er enig... det bør være et Ps3, Pc, Wii og XBox spill eller i det minste et Pc spill Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 uhm, hvorfor ikke noe PC spill å vinne? ikke alle som har Xbox vettu apoligize alle kjenner vel noen med en XBox, da får man jo en gratis gave ^^ men jeg er enig... det bør være et Ps3, Pc, Wii og XBox spill eller i det minste et Pc spill Ikke si for mye, nå da. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvis man ikke har en Xbox og vinner alikevel; gjett hva du kan ønske deg til jul.. Det blir sikkert en av premiene de neste tre ukene, uansett! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvis man ikke har en Xbox og vinner alikevel; gjett hva du kan ønske deg til jul.. Det blir sikkert en av premiene de neste tre ukene, uansett! Da er det muligens en PS3 også, da? Lenke til kommentar
-Tord Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hva menes med årets modell? (Har vært bytte i år) Burde ikke være tvil om hva spørsmålet er Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvis man ikke har en Xbox og vinner alikevel; gjett hva du kan ønske deg til jul.. Det blir sikkert en av premiene de neste tre ukene, uansett! Da er det muligens en PS3 også, da? Helt sikkert! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Her kommer gamer.no med en konkuranse de ikke må ha og folk sutrer over att det ikke er tilgjenglig på alle plattformer. Slutt og sutre du MÅ ikke delta i konkuransene. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det er da spill til alle plattformer der Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Her kommer gamer.no med en konkuranse de ikke må ha og folk sutrer over att det ikke er tilgjenglig på alle plattformer. Slutt og sutre du MÅ ikke delta i konkuransene. Så det er helt greit at de som har xbox kan vinne noe, mens de på pc blir fryst ut? Var ihvertfall sånn jeg forstå inlegget ditt. Og ja jeg vet at det er flere konkurranser, men det hadde vært gøy å delta i alle. Jaja. Gleder meg til flere konkurranser i morgen da Lenke til kommentar
tandeg Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Alle kan vel bare svare en gang? Er vel ikke sånn at noen kan sende inn svar 2000 ganger sånn at de vinner? Håper i hvert fall ikke det. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Alle kan vel bare svare en gang? Er vel ikke sånn at noen kan sende inn svar 2000 ganger sånn at de vinner? Håper i hvert fall ikke det. Det står jo til og med under svarfeltet at man bare kan svare en gang... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Og i reglene Konkurransereglene- Du kan kun delta én gang per dag. - Medarbeidere i Tek-nettverket eller personer i samme husstand kan ikke delta. - Vinnerene blir annonsert hver uke her på Gamer. Endret 2. desember 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg