deathshot Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Er det noen som vet om Uncharted blir en serie som aldri ender eller en trilogi? Håper det blir serie, i så fall så burde lignende spill komme ihvertfall! Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) gleder meg ! uncharted 2 og assassins creed 2 i 2009 ! for håpe ubisoft har gjort AC 2 litt mindre ensformig da hmm, "Among Thieves" lurer på hva dette kan bety Endret 3. desember 2008 av CThomassen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Fyrte opp igjen Uncharted i dag for første gang siden eg rundet det rundt lanseringen Er bare så sinnsykt fett altså Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Helt klart et virkelig kvalitetsspill Naughty Dog er flinke! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det blir en serie, men neppe en trilogi. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Maaan! Kan de ikke slutte å lage spill ett år? Jeg har ikke råd til alt det her! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det blir en serie, men neppe en trilogi. Mener du da at det vil bli flere enn tre spill? Hvis Among Thieves blir like bra som det først, så kan de få lov til å lage så mange spill de bare vil hvis de holder koken. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Må vel få kjøpt uncharted 1 først ihvertfall! Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen andre som fikk med seg at hna blødde fra magen. Var blodspor i snøen då han datt om. Så det var ikke sting nei. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det blir en serie, men neppe en trilogi. Mener du da at det vil bli flere enn tre spill? Mest sannsynlig flere enn 3 etter hvert. Men hovedsakelig mente jeg at det ikke vil bli en sammenhengende historie. Det håper jeg hvertfall. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Håper at i et fremtidig spill så drar man tilbake til øya i Drake's Fortune eller ubåten i fossen. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Håper at i et fremtidig spill så drar man tilbake til øya i Drake's Fortune eller ubåten i fossen. Ikkje at det e noe gale med det, men koffor? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi jeg elsker de områdene i spillet. Spesielt fossen med ubåten, festningen, klostret på toppen (spesielt det som hender inni i kirka) og tollhuset. De kunne knytta en historie sammen med det. Kanskje noen dro videre og slapp unna? Elsker spillet og historie fra Amerika mellom 1500-1800 tallet Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 hmm, "Among Thieves" lurer på hva dette kan bety Jeg fikk flashbacks til Batman Begins når jeg leste navnet. Til scenene der Bruce lever blant tyvene. Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Syns ikke det ser så spesielt ut ifølge teaseren. Men kan være noe med at man må ha spilt Drake's Fortune. Så nå har jeg bestilt meg det! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Det gjorde du ganske smart i å gjøre syns eg Håper du liker det like godt som oss andre. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Teaser: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
HCG Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Naughty Dog er flinke! Det var jo de som lagde Crash Bandicoot, å det spillet er en legende! Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kommer til å savne jungelområdene i toern, virker som at det blir fokus på fjell og snø. Men uansett, dette blir et MUST med stor M Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Teaseren er jo allerede i første post da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå