XDamage Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Utrolig fett! Gleder meg som et ******* til denne tittelen! free climbing mechanic and stealth gameplay Nice! Kanskje det blir hva AC burde ha vært. Endret 2. desember 2008 av XDamage Lenke til kommentar
praystation Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ahh..hærlige nyheter! U:DF var bare et genialt spill, selv om det var litt kort. Håper de bruker tid på en laaaaang og god historie i stedet for å dra inn en halvdårlig multiplayer-del. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nathan Drake returns with a whole new adventure which revolves around the 13th century explorer Marco Polo and his voyages. The new PlayStation 3 title will add a free climbing mechanic and stealth gameplay. Players can also expect all-new locations, characters and a focus on the game’s story. Bare jeg som får vann i munnen? Elsker det at de gikk bort fra tropisk regnskog til snødekte fjell <3 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nathan Drake returns with a whole new adventure which revolves around the 13th century explorer Marco Polo and his voyages. The new PlayStation 3 title will add a free climbing mechanic and stealth gameplay. Players can also expect all-new locations, characters and a focus on the game’s story. Bare jeg som får vann i munnen? Elsker det at de gikk bort fra tropisk regnskog til snødekte fjell <3 Jeg hater stealth gameplay, så nei, dette gleder jeg meg ikke til. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Nja, det var jo mye storm in, guns blazin i det forrige spillet. Så litt meir taktikk og sniking her og der skader vel ikkje for min del. Endret 2. desember 2008 av Mala Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det beste er om man kan velge hvordan man vil gå frem! Blir uansett en moro opplevelse. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 aaaahhhhh!! 2009 blir nok enda ett topp år for gamere! 2009 kommer til å bli det beste året for gamere! Gleder meg så sinnsykt mye! Elsket Uncharted: Drake's Fortune. Naughty Dog er ett av de alle beste spill selskapene der ute spør du meg. Wanna see more! Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nathan Drake returns with a whole new adventure which revolves around the 13th century explorer Marco Polo and his voyages da er det bare å glede seg, dette skal skaffes på lanseringa!! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Whooohooo Dette så jo herlig ut! Håper de klarer å lage spennende og pene områder vi kan utforske i fjellene også Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 zuperhans: Signaturen din er desverre i mot retningslinjene Ser fram til varierte omgivelser i værtfall. Ikke det at ikke jungel themet i Uncharted var kjedelig, men variasjon blir godt! Lenke til kommentar
shaker Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Håper det blir litt varierte omgivelser og ikke bare snø. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nice.. Så veldig pent ut! Må skaffe meg Uncharted.. Lenke til kommentar
Niks Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Utrolig bra! Det jeg savnet i U:DF var faktisk litt stealth gameplay. Håper på en lydløs pistol eller to. Dette blir et obligatorisk kjøp. EDIT: han så litt tynnkledd ut Endret 2. desember 2008 av Niks Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nathan Drake returns with a whole new adventure which revolves around the 13th century explorer Marco Polo and his voyages da er det bare å glede seg, dette skal skaffes på lanseringa!! Ikke lov med bilde i signatur. Men Uncharted 2 skal skaffes uansett!!! Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ååååh, jeg gleeeeder meg! Jeg har trua på Naughty Dog. De er ekstremt dyktige. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Jippi, dette gleder jeg meg sykt til! Etter å ha spilt drakes fortuen har jeg ventet på dette. Vi fr vel se mer til spillet i februar, hvor det er messe ( GC eller GDC?) og vi får vel håpe på realase til høsten 09 Liker godt at NaughtyDog bruker tid på spillet og ikke slipper et nytt hvert år. Dette gjør at spill føles mer gjennomført og jeg liker at utgivere tenker kvalitet og ikke alltid penger! Utrolig bra! Det jeg savnet i U:DF var faktisk litt stealth gameplay. Håper på en lydløs pistol eller to. Dette blir et obligatorisk kjøp. EDIT: han så litt tynnkledd ut Vi får satse på at belønningene er forksjellige ulltrøyer fra merker hvor ulltrøyene fra Vegard Ullvang er de absolutt beste! SUPER-UNDERTØY! Endret 2. desember 2008 av Paisley Lenke til kommentar
MrPurple Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Mener jeg har sett den kniven der før ett sted, mulig det var i en film... edit: Ser ut som om det var "The Shadow" jeg huska den fra: The Phurba Endret 2. desember 2008 av MrPurple Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 DIGG - DIGG - DIGG - DIGG - DIGG - DIGG - DIGG! Uncharted: Drakes Fortune var utrolig bra, ser fram til dette! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Så det blir Tibet, da. Helfett! Håper at gameplayet holder frem sånn at man får lyst å runde det flere ganger. Flere kilder strømmer inn, og et rykte fra flere måneder tilbake viser seg å være sant. Noe som kan tyde på at Naughty Dog ikke bare utvikler ett, men to spill. Les mer Endret 2. desember 2008 av Only Chaos Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Hvis spillet hadde noe med Marco Polo å gjøre blir det Himalaya og ikke Andesfjellene. Hadde Marco Polo noen skjulte hemmligheter Kanskje en munkeorden oppe i fjellene som skal besøkes Gleder meg Endret 2. desember 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå