Gå til innhold

Uncharted 2 teaser!


Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nathan Drake returns with a whole new adventure which revolves around the 13th century explorer Marco Polo and his voyages. The new PlayStation 3 title will add a free climbing mechanic and stealth gameplay. Players can also expect all-new locations, characters and a focus on the game’s story.

 

Bare jeg som får vann i munnen? Elsker det at de gikk bort fra tropisk regnskog til snødekte fjell <3

Lenke til kommentar
Nathan Drake returns with a whole new adventure which revolves around the 13th century explorer Marco Polo and his voyages. The new PlayStation 3 title will add a free climbing mechanic and stealth gameplay. Players can also expect all-new locations, characters and a focus on the game’s story.

 

Bare jeg som får vann i munnen? Elsker det at de gikk bort fra tropisk regnskog til snødekte fjell <3

 

Jeg hater stealth gameplay, så nei, dette gleder jeg meg ikke til.

Lenke til kommentar

Jippi, dette gleder jeg meg sykt til! Etter å ha spilt drakes fortuen har jeg ventet på dette. Vi fr vel se mer til spillet i februar, hvor det er messe ( GC eller GDC?) og vi får vel håpe på realase til høsten 09 :)

Liker godt at NaughtyDog bruker tid på spillet og ikke slipper et nytt hvert år. Dette gjør at spill føles mer gjennomført og jeg liker at utgivere tenker kvalitet og ikke alltid penger! :thumbup:

 

Utrolig bra! Det jeg savnet i U:DF var faktisk litt stealth gameplay. Håper på en lydløs pistol eller to. Dette blir et obligatorisk kjøp. :grin:

 

EDIT: han så litt tynnkledd ut :p

 

Vi får satse på at belønningene er forksjellige ulltrøyer fra merker hvor ulltrøyene fra Vegard Ullvang er de absolutt beste! :D SUPER-UNDERTØY!

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...