Gå til innhold

Uncharted 2 teaser!


Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
aaaahhhhh!! 2009 blir nok enda ett topp år for gamere!

2009 kommer til å bli det beste året for gamere! Gleder meg så sinnsykt mye! Elsket Uncharted: Drake's Fortune. Naughty Dog er ett av de alle beste spill selskapene der ute spør du meg. :D Wanna see more!

 

Det sier vi vært år ... :p

Haha, sant. :p Men med tanke på PS3 sitt år, har jeg lest at vi kan se fram til titler som Resident Evil 5, Killzone 2, Gran Turismo 5, Uncharted 2, mange mange mer som jeg ikke kommer på i skrivende stund. Blir bræ :D

Lenke til kommentar
Gleder meg enormt!

 

Men, I dont get it, hvorfor er han bare plutselig i fjellet med masse snø og lite klær? Spillet avsluttet jo med at han reiste tilbake til der han bor.

 

Spennende.

Tror nok Uncharted ikke vil være en sammenhengende historie som Jak and Daxter, men heller som Ratchet and Clank, hvor man ikke trenger å ha spilt tidligere spill for å skjønne historien.

Lenke til kommentar
Gleder meg enormt!

 

Men, I dont get it, hvorfor er han bare plutselig i fjellet med masse snø og lite klær? Spillet avsluttet jo med at han reiste tilbake til der han bor.

 

Spennende.

Tror nok Uncharted ikke vil være en sammenhengende historie som Jak and Daxter, men heller som Ratchet and Clank, hvor man ikke trenger å ha spilt tidligere spill for å skjønne historien.

Sier nok noe der.

Lenke til kommentar
viss ps3 skal spille ut trumfkorta sine til neste år så håper eg virkelig sony får opp salgstalla..);

 

killzone2, god of war 3, gran turismo 5, final fantasy 13?,..

 

akkuratt nå ser det temmelig dødkjøyrt ut...

 

Håper du er ikke av dem som skal gi en vinner av denne generasjonen med å fokusere på salgstall til konsollene :p

For meg så knuser PS3en i 2009 med storspill siden 360-spill hos meg som er mest etterlyst er Alan Wake, et evigvarende prosjekt jeg får aldri se noe av..

Dødkjøyrt vil jeg ikke si, Metal Gear Solid IV er et mye bedre spill en Gears 2, Little Big Planet er nok veldig mye mer kreativt en 360-spill noen gang har hatt så shwooosshhh :p

 

Nimrad: Jeg er glad selv for å ha en Playstation 3 i huset :), ihvertfall før 2009!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Ooh. Dette blir fint. Likte det forrige spillet, bortsett fra at vanskelighetsgraden var litt rar for meg. Nesten hele spillet (vel, slet med kontrollene den første båtscenen :blush: ) var veldig enkelt på normal,

men når de monstrene kom (for lenge siden jeg har spilt det så husker ikke hva de het) så gikk det nesten ikke. Døde gang på gang, og lurte på hva i huleste skjedde. Og så ble det enkelt igjen på slutten

 

Pleier alltid å spille spill på medium vanskelighetsgrad (syns det er morsomst siden det gir meg en liten utfordring uten å bli for frustrerende), men i Uncharted ble det for enkelt i perioder helt til

de monstrene kom.

Døde vel mest av dårlig timing på hopp.

Så får se hva det blir til på toern.

 

Ellers var spillet flott, men er litt skeptisk til snikeaspektet. Er ikke der jeg er best for å si det sånn.

Eneste rene snikespillet jeg har spilt gjennom er MGSIV, og jeg liker egentlig ikke at sniking blir hevet inn i spill for å bare ha en feature til som kan oppføres bakpå coveret.

Men det kan jo være det blir implementert bra. Uncharted var et kvalitetsspill i hvert fall så jeg stoler på utviklerene. :)

 

Edit. Fikk en påminnelse på at jeg kanskje avslørte litt i innlegget så har skjult det nå. Men nå er det vel kanskje for sent. Sorry alle sammen. :blush:

Pleier jo å huske dette på andre forum. Huff.

Endret av Nether
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...